Kesä tulee, kelit lämpenee ja satku meinaa tukehtua kuumuuteen, joten IC:n hankkiminen alkaa olla hyvinkin ajankohtaista. Satkuunhan kävisi tuollainen "uudenmallinen" 9000:n IC, eli vm. -92 eteenpäin. Näyttää kuitenkin siltä että ko. kapistuksia on melko heikosti tarjolla, kun taas -80 luvun tonnareiden coolereita näyttäisi olevan huomattavasta paremmin tarjolla. Ajettelinkin hommata tuommoisen vanhanmallisen IC:n, purkaa siitä vanhat päädyt pois ja tehdä alumiinista uudet päädyt ja samalla muokata putkien lähdöt sopiviksi. Nyt herääkin siitten muutamia kysymyksiä
a) onko vanhan 9k:n kenno sopivan kokoinen satkun keulalle? Käsittääkseni kennon kaventaminen on melko vaikeaa (tai pikemminkin päätyjen kiinnittäminen kavennuksen jälkeen) joten olisi suotavaa että kenno on oikean kokoinen.
b) Minkä verran päätyjen hitsauttaminen maksaa, jos lähdetään siitä että teen osat valmiiksi ja teetätän pelkän hitsaustyön?
Ja lisäksi, jos jollakin on sopuhintaan myynnissä joko uudenmallainen tai vanhanmallinen 9k:n IC, satkun alkuperäinen cooleri tarvikkeineen tai jokin muu satkuun sopiva cooleri niin olisin kiinnostunut.
Vanhan 9000:n IC satkuun
Vanhan 9000:n IC satkuun
-Kimmo- "Motivoitunut saabisti"
Näyttähän se sinne menevän
http://popeye.rty.nu/2002/9000trim.htm

9-3 sc 1,9 tid -08
Dodge Dart Custom -70
Chevy van -98
Dodge Dart Custom -70
Chevy van -98
http://user.tninet.se/~inp077l/blaj/blaj.htm
Tuolla myös jotain. En tosin tiedä kummasta tonnarin coolerista on kyse.
Tuolla myös jotain. En tosin tiedä kummasta tonnarin coolerista on kyse.
#1730
500whp.net member
500whp.net member