pade kirjoitti:Kokonaan toinen juttu onkin sitten tuollaisen vv-suodattimen järkevyys etenkin T7-autoissa kun tuo ilmamassamittari tunnetusti on suht herkkä tuollaisille virityksille. Ja tehojen kannalta ei suurta (mitään) merkitystä.
Joo näissä lienee yksi/suurin ongelma se kun jengi ei osaa öljytä sopivasti niitä vv-suodattimia.
Öljyä menee liian helposti liikaa ja immu on sitten siinä heti suodattimen takana niin eipä se paljoo ylimääräistä öljyä tarvii kun imuilman mukana liika öljy kulkeutuu putkiston seinämiä pitkin immuun ja kerää ajan mittaan pienet kököt itseensä. Liian vähä öljykään ei tietysti ole hyväksi, joten teeppä se sitten oikein...
Itte oon kai sen verran käsi, että sen harvan kerran kun tuota paneelisuodatinta pesee öljyilee niin pari kertaa oon joutunui pesemään heti uusiks kun ei aina oikeen osaa annostella öljyä oikein, ja näyttää sitten siltä, että öljyä on menny liikaa vaikka kuinka hintsusti koittaa öljytä.
Tuo oma K&N öljypullo on vielä jotenki persiistä tulee helposti liikaa ja sit kusee vielä sieltä annosteluaukon välistä pitkin pullon kylkeä...