STROMBERGIN SÄÄDÖT ?

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8262
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Tuota kaasuvaijeria voi säätää sillä kierrepalalla ja/tai sitä kaasuvaijerin tukea "hienosäätämällä". Siitä kyllä löytyy kohta jossa vaijeri on sopivalla. Ja siinä tosiaan pitää olla hitunen löysää ettei kaasu jää päälle mutta kuitenkin pitää säädetty niin, että sen saa myös kokonaan auki.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Avatar
Juha96
"Hölösuu"
Viestit: 2923
Liittynyt: To Tammi 19, 2006 23:16
Paikkakunta: Kustavi

Viesti Kirjoittaja Juha96 »

C = yksikaasutinversio (175), T = kaksikaasutinversio (150), A = automaattilaatikolla, M = manuaalilaatikolla.

Kuva

Kuva

Kuva
9-3, 9-5, 9-5, 96 V4, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
Hantte
"Tuplakaasari"
Viestit: 73
Liittynyt: Ke Syys 28, 2005 21:12
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hantte »

Mikähän se on tuossa Strömbergin kaasarissa (itselläni suunnitteilla kaksoiskaasuttimien asennus yhden Pierburgin tilalle=hullu kun olen. Jos niiden kunnostus nyt onnistuu...) se kikka saada ne kaasarin ja imusarjan laippojen kiinnitys mutterit auki? Meinaan kun niitä yläpuolisia muttereita ei saa millään avaimella auki. Alapuoliset aukeaa kyllä pois kierteiltä mutta eivät mahdu pyörähtämään pois. Miten lie saatu alkujaan paikoilleen...

Tuosta paketista puuttui toisen kaasarin lämpötilakompensaattori, siinäkin ilmeisesti pitäisi kuitenkin olla sellainen?
#3226
Vastaa Viestiin