Psychocowboy kirjoitti:Ensin tehdään auto nätiksi ihan itsetunnon takia (siis auton, ei kuskin ) ja sitten jatketaan mitä voidaan.
Teho/ulkonakö
-
- "Aero"
- Viestit: 358
- Liittynyt: Pe Tammi 20, 2006 20:23
kääntäisin nämä toisinpäin, eli ensin tekniikka ja tehot, sitten hiukan ulkokuoren sliippailua. öhöm, kattelkaa esim. noita tuningteinejä... bling bling ja 60hv - katu-uskottavuutta..?
900 T16 "Turbonaattori" (PR...kele...)
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2728
- Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
- Paikkakunta: Espoo
- Gouldenwind
- "Hirsch"
- Viestit: 906
- Liittynyt: Ti Loka 21, 2003 11:39
- Paikkakunta: PORI
Kyllä se niin on, että hienolla, mutta lussulla autolla ei vaan ole kiva ajaa... Vaikka auto olisi, kuin suoraan romuttamolta, mutta tehoa on, kaasun painaminen nostaa suupielet reiluun hymyyn .
Omaa onkin tarkoitus ensin virittää ja parantaa alustaa, sitten vasta kaikenmaailman ulkonäköseikkoihin puuttumista.
Omaa onkin tarkoitus ensin virittää ja parantaa alustaa, sitten vasta kaikenmaailman ulkonäköseikkoihin puuttumista.
muistat vaa olla polokematta sitä kaasua liikaa ja ulkonäköki hoituu sillä että pari naishenkilöö kyytiin vaa paitsi jotta nätti se siu ajokki onColtti kirjoitti:Kyllä se niin on, että hienolla, mutta lussulla autolla ei vaan ole kiva ajaa... Vaikka auto olisi, kuin suoraan romuttamolta, mutta tehoa on, kaasun painaminen nostaa suupielet reiluun hymyyn .
Omaa onkin tarkoitus ensin virittää ja parantaa alustaa, sitten vasta kaikenmaailman ulkonäköseikkoihin puuttumista.
Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
En oo muuta ulkonäölle autoissani tehnyt, kuin itseä miellyttävät orkkis-aluvanteet kuhunkin pirssiin vaihtanut.
Kaikki muu ulkonäköhömppä on turhaa, teho/vääntö on se mikä ratkaisee! :-)
Kaikki muu ulkonäköhömppä on turhaa, teho/vääntö on se mikä ratkaisee! :-)
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
-
- "Aero"
- Viestit: 431
- Liittynyt: Ti Elo 03, 2004 10:08
- Paikkakunta: Vaasa
-
- "Aero"
- Viestit: 400
- Liittynyt: Ma Maalis 27, 2006 21:37
- Paikkakunta: Pohjoisessa etelässä
Älä yllytä sitä. Kukas mua sitten kuskailee jos se haluaa kauniita naisia kyytiin. Pitää pyytää kyydit joltain amiskuskeilta sitten jos kyytiä kaipaan.saab87 kirjoitti:muistat vaa olla polokematta sitä kaasua liikaa ja ulkonäköki hoituu sillä että pari naishenkilöö kyytiin vaa paitsi jotta nätti se siu ajokki onColtti kirjoitti:Kyllä se niin on, että hienolla, mutta lussulla autolla ei vaan ole kiva ajaa... Vaikka auto olisi, kuin suoraan romuttamolta, mutta tehoa on, kaasun painaminen nostaa suupielet reiluun hymyyn .
Omaa onkin tarkoitus ensin virittää ja parantaa alustaa, sitten vasta kaikenmaailman ulkonäköseikkoihin puuttumista.
Ja Coltti; sä et ymmärrä kyllä autojen ulkonäköseikoista mitään, keskity vaan niihin tehoihin...
Mutta asiaan.. Hankala kysymys. Vastasin kumminkin ulkonäkö. Omassani olen panostanut ulkonäköön, tehot ovat vakiot, tosin tarkoitus on kyllä saada tehopuolelta vähän enemmänkin irti, se ei vain ole ollut mahdollista tilanpuutteen ja rahatilanteen vuoksi. Muuten hyväkuntoinen sleeper olisi kyllä aika poikaa.
Ja koska sanotaan, että: "kun se ei kulje; kromaa se", tein työtä käskettyä ja tilasin siihen kromiteippaukset.
ex: SAAB 9000cs 2.3 Turbo 1992 -myyty
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
Viime kesänä Töölössä erehdyin aliarvioimaan vanhan natsipakastin-Volkkari Caravellen tehokäyrää, siis tällaista takamoottorillista mallia. Takan oli jonkinmoinen nimilaattaa, jossa ilmeisestikkin oli saksanmaalla sijaistevan virityspajan nimi. Aattelin että mistäköhän --tun Biltemasta tuokin lätkä on haettu, ja lähdin 109CDI-Vitolla kumit ulvoen valoista. No, ennekö kakkosen sain silmään, oli tuo Volkkari jo seuraavien valojen kohdalla... Joten on se vaan tyylikästä kun Teho ja Rumuus (tai klassinen kauneus) kulkee samassa paketissa!
#1642, J-P Salo, sielun ja ruumiin hoitoassistentti.