Airflowta kehiin!!saapasjalkakissa kirjoitti: Ei se tarvitse ihmeitä, että maalipinta peilaa ja kiiltää. Sitä sinistä ooppelia kiillotettiin päivätolkulla. Tähän meni sonaxin perusvahalla ehkä noin tunti.

Airflow on tulossa jossain vaiheessa, kunhan budjetti antaa myöden ja löytyy sopiva, oon noita kyllä katsellutkin, mutta haluaisin mieluummin aidon, kuin mitään kuitukopiota..Tri-Lo kirjoitti: Airflowta kehiin!!
Miten olisi cse aeron sivuhelmat, cse:n etulippa puskurin alle. Takapuskuriksi modattu cse aero puskuri?saapasjalkakissa kirjoitti:Airflow on tulossa jossain vaiheessa, kunhan budjetti antaa myöden ja löytyy sopiva, oon noita kyllä katsellutkin, mutta haluaisin mieluummin aidon, kuin mitään kuitukopiota..Tri-Lo kirjoitti: Airflowta kehiin!!
Mikäs se semmonen oli, en muista nähneeni sellaista. Jonkun ruotsalaisen sedanin cse lipalle olen nähnyt.Tri-Lo kirjoitti: Sehän näytti myös ERITTÄIN hyvältä siinä og-cabbessa joka on täällä jossain näkynyt! Sinunkin tulisi siis ehkä kokeilla..
Ei ihan heittämällä, joutuu poraamaan uudet reiät puskurin alalaitaan, eivät ole samat kuin cc lipassa. No, ei mikään suuri homma kuitenkaan.Jortsu kirjoitti:
Mitenkäs muuten, meneekö tuollainen cse:n lippa vanhempaan tonnariin (siis tuollaiseen, kuin tuossa linkissäkin on) heittämällä paikalleen?
Hienon näköinen joka tapauksessa![]()
Muuten vaan kyselen, en edes omista tonnaria
Hyvä tietää, jos vaikka joskus tulee hankittua tonnarivjbremer kirjoitti:Ei ihan heittämällä, joutuu poraamaan uudet reiät puskurin alalaitaan, eivät ole samat kuin cc lipassa. No, ei mikään suuri homma kuitenkaan.Jortsu kirjoitti:
Mitenkäs muuten, meneekö tuollainen cse:n lippa vanhempaan tonnariin (siis tuollaiseen, kuin tuossa linkissäkin on) heittämällä paikalleen?
Hienon näköinen joka tapauksessa![]()
Muuten vaan kyselen, en edes omista tonnaria
Täällä on näkynyt sellainen jossain tapahtumakuvissa, enempää en nyt muista...en edes auton väriä.vjbremer kirjoitti:Mikäs se semmonen oli, en muista nähneeni sellaista. Jonkun ruotsalaisen sedanin cse lipalle olen nähnyt.Tri-Lo kirjoitti: Sehän näytti myös ERITTÄIN hyvältä siinä og-cabbessa joka on täällä jossain näkynyt! Sinunkin tulisi siis ehkä kokeilla..
Nyt alkoi kiinnostaa minuakin! Ilmoitelkaapa jos löydätte kuvaa jostain.Tri-Lo kirjoitti:Täällä on näkynyt sellainen jossain tapahtumakuvissa, enempää en nyt muista...en edes auton väriä.vjbremer kirjoitti: Mikäs se semmonen oli, en muista nähneeni sellaista. Jonkun ruotsalaisen sedanin cse lipalle olen nähnyt.
Hyvältä näytti ainakin kys. ratkaisu siinä!
Katotaan josko ne tuonne ilmestyisi..->http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=55207Jokke A kirjoitti:Nyt alkoi kiinnostaa minuakin! Ilmoitelkaapa jos löydätte kuvaa jostain.Tri-Lo kirjoitti:Täällä on näkynyt sellainen jossain tapahtumakuvissa, enempää en nyt muista...en edes auton väriä.vjbremer kirjoitti: Mikäs se semmonen oli, en muista nähneeni sellaista. Jonkun ruotsalaisen sedanin cse lipalle olen nähnyt.
Hyvältä näytti ainakin kys. ratkaisu siinä!
Tarkoititko "saapasjalkakissan" vanteita?SonmH kirjoitti:mistäs noi vanteet on hommattu??
en oo suomesta löytäny mistään??
Itseasiassa nuo vanteet eivät ole Avukset, vaikka ovat samannäköiset. Ostin nuo Virkbladista, merkiltään ne ovat Inter Furious. Mielessä on kyllä käynyt myydä nuo, koska haluaisin mahdollisesti Interin Scorpionit niiden tilalle.pade kirjoitti:Tarkoititko "saapasjalkakissan" vanteita?SonmH kirjoitti:mistäs noi vanteet on hommattu??
en oo suomesta löytäny mistään??
Jos tarkoitit niin tuolta esim.: http://www.rengastotal.fi/vanteet/avus/