Jeps, mutta eiks tunnu kummalta kun vika ei muutu sen mukaan onko kompuran kytkin kiinni tai auki? Se laakerointihan ei "pyöri" kun kytkin vetää..... vai ymmärsinkö väärin? Eiks muutu yhtään kun kompura lähtee pyörimään verrattuna siihen, että se ei pyöri?
Mulla joskus tuli sellaista "chatteria" kytkentätilanteessa kun kytkimen rako oli kasvanut kulumisen takia liian isoksi. Sen voipi shimmata oikeaksi.
Jeepissä kerran tuli kumma ääni kun kompuran rungon kiinityspulteista oli yksi löysä. Myös moniurahihnan kireys vaikutti kompuran käyntiäänen tasaisuuteen jeepulassa todella paljon. Etenkin R12->R134a konversion jälkeen. Ilmeisesti kompura kranttu voiteluaineen laadulle tuossa(kin) suhteessa. Ylitäyttökin voi mun ymmärtääkseni muuttaa AC:n äänimaailmaa......
Ettei o nokkaketjun rahina? Sehän ilmeisesti alkaa kans noin, että krohisee kylmäkäynnistyksen jälkeen hetken?
Tää on vaan tälläistä spekuleeraamista etänä...
Tapsa