No sanotaanko että ulkoisesti konservatiivisena, mutta tekniikaltaan innovatiivisenaTri-Lo kirjoitti:Järkevän innovatiivinen pikemmin, jos minulta kysyttäisiin.Minuteman kirjoitti:
..tottunut pitämään Saabia järkevän konservatiivisena merkkinä,
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Joono, aika pitkälle kyllä. Mutta löytyyhän noita poikkeuksiakin, esim. CS:n perä aikanaan aika raju (ja monien "vihaama").Minuteman kirjoitti:No sanotaanko että ulkoisesti konservatiivisena, mutta tekniikaltaan innovatiivisenaTri-Lo kirjoitti:Järkevän innovatiivinen pikemmin, jos minulta kysyttäisiin.Minuteman kirjoitti:
..tottunut pitämään Saabia järkevän konservatiivisena merkkinä,(mitä suuri yleisö ei tiedä)
Oliko nuo uusimman 9-5:n "maskarat" jotenkin konservatiivinen uudistus?Tri-Lo kirjoitti:Joono, aika pitkälle kyllä. Mutta löytyyhän noita poikkeuksiakin, esim. CS:n perä aikanaan aika raju (ja monien "vihaama").Minuteman kirjoitti:No sanotaanko että ulkoisesti konservatiivisena, mutta tekniikaltaan innovatiivisenaTri-Lo kirjoitti: Järkevän innovatiivinen pikemmin, jos minulta kysyttäisiin.(mitä suuri yleisö ei tiedä)
Ja näyttää juuri sen takia niin hyvältä vielä 15vuoden jälkeen.
Tylsä on juuri se sana! Uusi Aero X -mallinen sitten on vaan niiiin makea..SAABMikko kirjoitti:Itse en muista yhtään Saabin faceliftiä, mistä iso osa saabisteja EI olisi noussut takajaloilleen...
Tästä uudesta 9-3:n keulasta... Minä tykkään! Näyttää hyvältä ja näyttää Saabilta. SS:n vanha keula on kyllä ihan tyylikäs, mutta minun mielestä vähän liiankin konservatiivinen ja jopa vähän tylsä. Uusi näyttää aggressiivisemmalta, hyvällä tavalla. Odottelen innolla tehtaan valmiita promokuvia.
Ehehei, vaan nimenomaan päinvastoinvillero kirjoitti:Oliko nuo uusimman 9-5:n "maskarat" jotenkin konservatiivinen uudistus?
Dame Edna se on. Toisaalta hieno, mutta silti hieman turhan "öky". Keskimmäinen aukko on mun mielestä 9-5:ssä hieman pliisu. Mutta aikansa kutakin. Tällähetkellä trendi on massiivista ja kromia, vrt. Audi, Vw jne.Minuteman kirjoitti: 9-5, viimeisimmästä olisi saanut jättää ne konepellille nousevat "yläluomet" pois.