Alustasarjaa olen katellu, mutta saabiin ei ole tarjolla kovin montaa vaihtoehtoa. Ilmajousitus olis kova sana.

Tyylikkäästi tehty kuva ja kyllä tuollaiset BBS:n vanteet on komeat ysifemman alla.JouniH kirjoitti:No niin, talvi on kohta ohi ja kesävanne kuume nousee. Värkkäsin PSllä ja näen märkiä unia noista vanteista.Voi kuitenki olla, että pankki tili ei anna minun ostaa noita. Kuvassa 18" vanteet.
Muutenki vois päivittää tätä "projekti" kertomusta. Xenon valot olen asentanu kaukovaloihin. Tummennukset on tullu kaikkiin laseihin paitsi tuuli lasiin. Takalasin teetin ammattilaisella ja ostin häneltä kalvot ja tummensin loput itte. Hyvin onnistu.Defan ajastimen asensin lokilämppärille, että ei töissä tarvi 8 tuntia lämmittää moottoria.
Uusi sportti rattiki on löytynyt. Lisää osia tulossa...
P.S: Toinen vaihtoehto kesävanteille on 19" Ace Spike. Vähän halvemmat ku bbs.
Vastaan itelle. Todennäköisesti ne yläpään laakerit paskana. v**tu ku ei aikasemmin tullu luettua tätä. Laakerit tuntui aika nihkeältä. prkl!JouniH kirjoitti: Olenkohan tehnyt asennuksessa jotain väärin ku ajaa isosta möykystä tai kuopasta niin jousista kuuluu aika kovaa ääntä. Kolahtelua, pojoiing ääntä? Tutkin asiaa ja jousi tavallaan osuu iskarin lautaseen. Kuva. <--- Tuossa kuvassa näkyy kuinka jousi on kulunut alhaalta. Pistin jousen kuitenki oikeaan kohtaa siihen iskarin lautasessa olevaan väkäseen. Onko kellään ollu samanlaista ongelmaa?