Mistä saa "öljynvaihtotarroja"?
Mistä saa "öljynvaihtotarroja"?
Niin, mistä mahtaa saada niitä sellaisia erinomaisen hienoja tarroja, joihin kirjoitellaan kilometrit ja ruksitaan suodattimen vaihto ja lätätään tarra vaikka oven karmiin tai konepeltiin, kun vaihdetaan öljyt?
Fiat Punto Dynamic -04
Saab 900C -90
Saab 900C -90
99:iin liimailin noita aikoinaan ku Shellin ölppää käytin. Sitten revin poies ku alko oleen semmonen puolen sentin paksuinen "kasa" b-pilarissa. Sehän haittaa jo oven kiinni menoa
Muistaisin pyytäneeni noita kerran Shellin huoltamolta. Kassamies haki niitä verstaan puolelta aimo nipun.

Muistaisin pyytäneeni noita kerran Shellin huoltamolta. Kassamies haki niitä verstaan puolelta aimo nipun.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
se oli silloin se
nyt niitä ei taida oikein enää olla otettavissa vissiin?
mutta jos oikein kova tarve on niin minulla niitä kyllä on....
mutta jos oikein kova tarve on niin minulla niitä kyllä on....
Re: se oli silloin se
Ainakin Vantaan Motonetin öljyhyllyssä oli otettavissa. Miksei muuallakin.mestari kirjoitti:nyt niitä ei taida oikein enää olla otettavissa vissiin?
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Re: se oli silloin se
jus kirjoitti:Ainakin Vantaan Motonetin öljyhyllyssä oli otettavissa. Miksei muuallakin.mestari kirjoitti:nyt niitä ei taida oikein enää olla otettavissa vissiin?
Itse käytän sellaisia, missä lukee rocla, kun niitä on konttorilla satamäärin

Tesla Model S Plaid 2023 Track Pack
Mercedes EQV 2021
Mercedes EQV 2021
Tartteepa katsoa ensin Motonetistä ja sen jälkeen jostain huollosta kysellä.
Enpähän minä Saabia noilla olisi pilaamassa, kun tulee huoltokirjaan kaikki merkittyä, mutta Ducaton ja Boxerin kanssa ei ole erikoisemmin huoltokirjaa pidetty ja niihin moiset tarrat olisi mainio muistutus öljynvaihdosta. Scanioihinkin tarroja voisi lätätä, kun niissäkään ei pahemmin huoltokirjoja olla pidetty. Jotain kirjoittelen ylös kun muistan, mutta loppujen lopuksi kun en kuitenkaan joka kerta tee itse tai edes ole paikalla, kun noita rählätään, niin huoltokirjasta tulee melkoisen harva. Nämä määräaikaiset huollot kun saisi tarroilla näkyviin, niin tulisi varmaan tehtyäkin ajoissa.
Enpähän minä Saabia noilla olisi pilaamassa, kun tulee huoltokirjaan kaikki merkittyä, mutta Ducaton ja Boxerin kanssa ei ole erikoisemmin huoltokirjaa pidetty ja niihin moiset tarrat olisi mainio muistutus öljynvaihdosta. Scanioihinkin tarroja voisi lätätä, kun niissäkään ei pahemmin huoltokirjoja olla pidetty. Jotain kirjoittelen ylös kun muistan, mutta loppujen lopuksi kun en kuitenkaan joka kerta tee itse tai edes ole paikalla, kun noita rählätään, niin huoltokirjasta tulee melkoisen harva. Nämä määräaikaiset huollot kun saisi tarroilla näkyviin, niin tulisi varmaan tehtyäkin ajoissa.
Fiat Punto Dynamic -04
Saab 900C -90
Saab 900C -90
Motonetissä näytti olevan näitä, joten nappasin muutaman tarran mukaani. Ei siinä lukenut ainakaan, että olisi vain öljyä ostaville asiakkaille..
Tommosia "Neste Oils" -tarroja ovat, näissä ei ole mitään ilmanputsari yms. ruutuja ruksittavaksi, mutta eiköhän nämäkin asiansa aja.
Kiitoksia vain vinkeistä!

Tommosia "Neste Oils" -tarroja ovat, näissä ei ole mitään ilmanputsari yms. ruutuja ruksittavaksi, mutta eiköhän nämäkin asiansa aja.
Kiitoksia vain vinkeistä!
Fiat Punto Dynamic -04
Saab 900C -90
Saab 900C -90