käsijarru 900 NG Aut.
käsijarru 900 NG Aut.
Ei tästä mitään tule, Valtteri vaihtoi käsijarrun vaijerit ja jarrukengät voiteli kuparipastalla kaikki liikkuvat osat ja vaikka kuinka kiskot kahvasta niin auto ei pysy paikallaan kun laitan D päälle tyhjänä käynnillä, perä ylösnostettuna oikea takapyörä pyörii käsin vääntämällä vasen ei??? saanko jonkun järkevän vastauksen vai pitääkö koko homma lastuttaa uudelleen tai SID liitimessä on klappia? Onhan teillä muillakin tavallinen käsijarru autossanne eikä -97 niin kauhean vanha viellä ole?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1148
- Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
- Paikkakunta: Vantaa
Mulla on menossa myös hirveä tappelu sen kuntoon saamisessa.
Kengät yms on uusittu, oikea puoli jää jumiin joka kerta kuin kässäristä vetää, ja vaijerin palautus toimii vain käsillä tehtynä sielä renkaan takaa.
Tänään tuli haettua uusi vaijeri oikealla puolella. Katsotaan miten se sen jälkeen toimii.
Todella perseestä kyseinen kapine tässä autossa, pakko myöntää, joka vuosi saa tapella sen kanssa.
Kengät yms on uusittu, oikea puoli jää jumiin joka kerta kuin kässäristä vetää, ja vaijerin palautus toimii vain käsillä tehtynä sielä renkaan takaa.
Tänään tuli haettua uusi vaijeri oikealla puolella. Katsotaan miten se sen jälkeen toimii.
Todella perseestä kyseinen kapine tässä autossa, pakko myöntää, joka vuosi saa tapella sen kanssa.
Saab 900 2.0t Cab -97
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
En itse omista NG:tä, mutta täytyisi perehtyä Äireen auton käsijarruun ennen seuraavaa leimaa. Nyt oireilee niin että pitää silloin tällöin, enemmän ja vähemmän satunnaisesti, voivatkohan käsijarrun osat rummun päässä vaihdella paikkaansa esim. röykyissä? Käsittääkseni kengät ja muut osat ovat tässä mallissa sijoiteltu aikalailla "kelluvasti"?
käsij.
Tottakai ne kelluu mutta ei ne saa toimintaan millään tavalla vaikuttaa oli se äireellä tai ei, valtteri on ainoa paikkakunnan kymänraudan seppä ja se kyllä tietää, sanoi että siittä vaan kataksukseen ja läpi menee, mitä se sillä sitte meinasi, haluaa vielä yhden mäyräkoiran lisää ennen leimasinta?
käsijarru
Shokki suoraan autotallin lattialta, mitenkä tämän selittää? metallilevy mikä pitää vaijerin kuoret paikallaan ennen käsijarrukahvaa on irronnut pohjalevystä ja näin antaa periksi joka vetäisyllä, katsoppas kummaa huomenna pitää hitsata tai sitten jalkatilan kautta pultilla läpi, palaan asiaan hetken kuluttua kun saan valtteririn pois täältä.
900 s kaksovinen alkuperäisillä renkailla, valtterin trimmaava.
Juu sori, en katsonut tarpeeksi tarkkaan ketjun aloittajaa vaan luulin tämän topicin käsittelevän asiallisesti NG900:sen käsijarruongelmia, eikä jonkun "kylmäseppä-valtterin" tekemisiä ja lattialle tippuneita esineitä.
Sen sijaan tämä olikin nimimerkki "kertun" perjantai-illan aivopieru.
Näin sitä oppii kantapään kautta käyttämään hakua
Sen sijaan tämä olikin nimimerkki "kertun" perjantai-illan aivopieru.
Näin sitä oppii kantapään kautta käyttämään hakua

käsijarru
No tulihan se sieltä vihdoinkin minuuttimiehen tilanne, selvitys on kai että ei olla paikalla silloin kuin sitä jaetaan, otan osaa jollet pääse liikkumaan niinkuin meikäläiset. terveiset vaan täältä valtterin pierun jättämästä.
No se siitä, pohjalevy on revennyt auki ja sen voi laittaa 6 mm pultilla kiinni jalkatilassa maton alla.
No se siitä, pohjalevy on revennyt auki ja sen voi laittaa 6 mm pultilla kiinni jalkatilassa maton alla.
900 s kaksovinen alkuperäisillä renkailla, valtterin trimmaava.
käsijarru
Jaha tämä meni taas minuuttimiehen kanssa rullatuoli juttuihin, katkeruus ilman verojen vetämistä käsijarru kurvin taakse, vai mitä mies meinaa "tuskinpa koskaan ajannut, ratannut, autoa"
900 s kaksovinen alkuperäisillä renkailla, valtterin trimmaava.