Tuttavani löysi tälläisen piharakennuksesta. Kyseessä ilmeisesti Saab 92 vuosimallia? Ei ollut kuullemma pahasti ruosteessakaan, mutta melko p**kainen kuten kuvista näkee. Moottori oli tallella, kuullemma. Konepelti ei auennut, joten arvio tehty alta käsin. Olisikohan ko. autolla mitään arvoa kyseisen mallin harrastajille? Pahoittelen kuvien laatua tuttavani puolesta
Ihan oikeesti itse olisin sitä mieltä että miten on mahdollista ettei kukaan ole jo sitä käynyt ostamassa pois?
Millainen historia autolla on?
Koska viimeksi ajossa jne??
Vuosimalli on pääteltävissä (tuossa on jo takaluukkukin)? Eihän ekassa ainakaa ollu?
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011. 900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green. 96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
Säilytyspaikka on ollut ilmeisesti lähes ihanteellinen (paitsi eläinten aiheuttamat tuhot / haitat).
Kyllä tuollaiselle ottajia (lue ostajia)luulisi olevan (muitakin kuin minä itse).
Ei noita 92:sia liikaa ole kunnossa olevina tallessa.
Myyjän harmiksi ostajia ei ihan joka nurkalla tule vastaan ja vastaava mr-rekisterissä oleva Kivipensaan 92 lienee myynissä (ellei mennyt jo) joten valmiskin olisi tarjolla.
Sinänsä mielenkiintoinen löytö. Ei kai vaan sama jonka kuvasin yli kymmenen vuotta sitten Helsingissä keskustan yhdessä autotallissa. Väriltään oli tumman sininen ja muistaakseni toisessa lokasuojassa oli ruttu..