Haluasin kuulla kokemuksia eri valmistajien tuotteista, niin hyvät kuin huonot ja mielipiteitä myös.
Hankkimassa siis viriboksia T5 koneeseen, mutta mikä kun lähes kaikista on jotain huonoakin sanottavaa ollut.
-Maptun, ilmeisesti joutuu käymään Saabhuollonkautta käynnistykseneston takia? Muuten kai hyvä tuote, mutta suomessa joskus ollu hitautta ja vääntöä ongelmatilanteissa .
-BSR, olis varmaankin ollut ihan hyvä tuote, mutta kieltäytyivät myymästä minulle koska mulla oli autossa magneettiventtiili jo valmiina takuusyihin vedoten? Eli voi unohtaa koko homman.
-SQR, lupaa parhaimmat tehot, mutta ei ilmeisesti pysty lukemaan enään vikakoodeja boksista. Muuten taitaa olla vähiten huonoa sanottavaa.
-Nordic, haukkuu tai haukkunut muita viripajoja, mutta tuskin mua haukkuis?
Näihin saa lisätä ja korjata vapaasti ja mieluusti. Kaikki taitaa olla kuitenkin suht hyviä, eikä suuria eroja ole. Ton BSR:n olisin varmaan ottanutkin, mutku mutku.
Olis kyllä hienoa joskus lukea näistä viriboksesita testi jostain. VAG konsernin peleihin laitetuista lastuista on ainakin tälläisiä testejä tehty.
Viribokseista?
-
- "Ruisku"
BSR
BSR on sama kuin Speedsparts. Steg 1 kanssa nykimis ongelmia, mutta steg 3 toimii hyvin. Ilmeisesti joissakin malleissa rukattu nakutuksen tunnistusta ja käyvät yläkierroksilla laihalla.
Käynnistyksenesto on riippuvainen boksin toimittajalle välitetyistä tiedoista, joten on vaihtelevaa koodauksen tarpeesta.
PS. Pidä oma boksi tallessa ja osta joltakin toinen boksi ja anna se vaihdossa.
Käynnistyksenesto on riippuvainen boksin toimittajalle välitetyistä tiedoista, joten on vaihtelevaa koodauksen tarpeesta.
PS. Pidä oma boksi tallessa ja osta joltakin toinen boksi ja anna se vaihdossa.
Viimeksi muokannut 9000LPT, Ma Touko 14, 2007 12:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Kokemusta
vain muutaman sadan kilsan verran Maptunista, mutta lähinnä kommentoisin tuota koodausjuttua. Itse meilasin suoraan Ruotsiin ja pyysin plug-and-play boksia, lähetin omasta orkkis boksista valokuvat, jossa näkyy selvästi kaikki numerot ja vielä lisäksi kirjottelin numerot meiliin mukaan, niin tuli boksi jonka voi heittää kiinni ilman koodauksia ja orkkis boksin voi laittaa aina takasin myös jos haluaa ja tietenkin ilman koodauksia. Pitää vain mainita tilauksen yhteydessä selvästi että haluaa sellaisen boksin, joka ei vaadi koodauksia.