Olen jonkin verran seurannut autoni kulutusta ja olisi mukava kuulla muiden vastaavia.
 Olen jonkin verran seurannut autoni kulutusta ja olisi mukava kuulla muiden vastaavia. Auto 93 SC 1.8t Hirsch, Automaati
- Keskikulutus 9.6 l/100 km
- Alimmillaan matkakulutus 8.1 l/100 km
- molemmat lukemat ajotietokoneesta joka tuntuu pitävän aika hyvin kutinsa.
"Keskiajo" on motaria Tuusula-Helsinki ja kaupungit päälle. Matkaa siis yli 50% kilometreistä. Matkavauhti 110-115 km/h mittarin mukaan.
 Seiskan alitukset saa varmaan unohtaa....
 Seiskan alitukset saa varmaan unohtaa.... mulla vie 2.0t -03 työmatka+kaupunkiajossa 7.6-7.9l. työmatka on naurettavat 15km. motaria pääasiassa. Talven pakkasjaksolla keskikulutukseksi sain 8,5l, se on suurin luku. talvella 80km/h rajoitusten aikaan ajeltiin oulunseudulle ja reisun keskikulutus oli 6.9l. itekkin epäilin aluksi sidin näyttämiä lukemia, mutta kyllä ne pitää ihan paikkaansa!
  mulla vie 2.0t -03 työmatka+kaupunkiajossa 7.6-7.9l. työmatka on naurettavat 15km. motaria pääasiassa. Talven pakkasjaksolla keskikulutukseksi sain 8,5l, se on suurin luku. talvella 80km/h rajoitusten aikaan ajeltiin oulunseudulle ja reisun keskikulutus oli 6.9l. itekkin epäilin aluksi sidin näyttämiä lukemia, mutta kyllä ne pitää ihan paikkaansa!  Tältä sulan maan ajalta ei vielä kunnon dataa mutta viime kesänä 5,3-6,0 L/100 km kesärajoituksilla keskiraskaalla kaasujalalla. Kyllä se kiisselilläkin kulutus alkaa selkeästi kasvaa kun vallitseva nopeus nousee yli 110 km/h pitemmäksi aikaa...
  Tältä sulan maan ajalta ei vielä kunnon dataa mutta viime kesänä 5,3-6,0 L/100 km kesärajoituksilla keskiraskaalla kaasujalalla. Kyllä se kiisselilläkin kulutus alkaa selkeästi kasvaa kun vallitseva nopeus nousee yli 110 km/h pitemmäksi aikaa...