Ahdot Nordic steg3

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2249
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Aleksi kirjoitti:Mun softa piikkaa välillä fuelcutiin saakka, mistä lie johtuu?
Liian korkee peruspaine (stage3?) ja fuelcuttihan siinä tulee. Pidennä kellon työntötankoa alkuun vaikka kierros tai kaksi..
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Aleksi
"Viggen"
Viestit: 564
Liittynyt: Su Kesä 05, 2005 14:47
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

NG900T kirjoitti:
Aleksi kirjoitti:Mun softa piikkaa välillä fuelcutiin saakka, mistä lie johtuu?
Liian korkee peruspaine (stage3?) ja fuelcuttihan siinä tulee. Pidennä kellon työntötankoa alkuun vaikka kierros tai kaksi..
Siis ei todellakaan tee usein tuota n.3 kertaa vuoden sisällä.
Yleensä on auttanut softan "nollaaminen".
Og 9-3 Turbo -98 projekti
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2249
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Okei no ei noita lasketa :)
Toisaalta luulis, että vaikutus on päinvastainen adaptoituneeseen softaan verrattuna jos softan resetoi, eli fuelcutti puuttuisi herkemmin peliin juuri resetoituna.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Aleksi
"Viggen"
Viestit: 564
Liittynyt: Su Kesä 05, 2005 14:47
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

NG900T kirjoitti:Okei no ei noita lasketa :)
Toisaalta luulis, että vaikutus on päinvastainen adaptoituneeseen softaan verrattuna jos softan resetoi, eli fuelcutti puuttuisi herkemmin peliin juuri resetoituna.
Nii tiedä häntä, varmaa joku pikku bugi siinä on.
Noh johan tässä kohtapuoleen onkin aika tilata uusi softa... 8)
Og 9-3 Turbo -98 projekti
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!
Vastaa Viestiin