Lähes Bolt-on IC (nyt käppyrällä)
Tuossa "tunnetun ruotsalaisen laatuvalmistajan" lähes bolt-on ic:n käyrää, verrokkina samassa paikassa samassa lämpötilassa ajettu käppyrä Viggenin vakiolla ja Tonnarilla vakio ic:lla. Näyttäisi olevan Forgella ny eri kenno kuin Hookin postauksessa.
Paineet vedoissa: Vig std (Vakio Viggen softa), Vig Forge ( Maptun stage 3 +Ferrita ), 9000 std ( ~1,4 bar softa +JT3" )

Kampe keulalla:

Paineet vedoissa: Vig std (Vakio Viggen softa), Vig Forge ( Maptun stage 3 +Ferrita ), 9000 std ( ~1,4 bar softa +JT3" )

Kampe keulalla:

Saabiton
Minun tuo entinen on "kyylarjonsson",eli speedparts toimitus.. ei Forge.Talladega kirjoitti:Tuossa "tunnetun ruotsalaisen laatuvalmistajan".. Näyttäisi olevan Forgella ny eri kenno kuin Hookin postauksessa.
Mistäs tuo Forge on kotoisin? Näyttää jo paremmalta kun kyylari... Hinta?
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Maptunilta. Kuulerissa (uusi) oli muuten alunperin vuoto. Lähetin sen takaisin MT Finlandille ja toivoin saavani uuden tilalle. Sama tuli takaisin epoksilla paikattuna mutta näkyy pitävän paineet. Oli kuulemma testattu 2 bar paineella. Hinta löytyy MT sivuilta, olikohan 5995 SEK
Asennuksessa ei tarvinnut sahaa, puukkoa tai rälläkkää mutta voimaa kuitenkin. Ei ihan heittämällä paikoilleen. Pari joutavaa muovilärpäkettä jäi keulasta ylimääräiseksi asennuksen yhteydessä.

Asennuksessa ei tarvinnut sahaa, puukkoa tai rälläkkää mutta voimaa kuitenkin. Ei ihan heittämällä paikoilleen. Pari joutavaa muovilärpäkettä jäi keulasta ylimääräiseksi asennuksen yhteydessä.
Saabiton
millä vaihteella ajettu tai kuinka kauan ajettu kaasu lattiassa?Tuossa "tunnetun ruotsalaisen laatuvalmistajan" lähes bolt-on ic:n käyrää, verrokkina samassa paikassa samassa lämpötilassa ajettu käppyrä Viggenin vakiolla ja Tonnarilla vakio ic:lla. Näyttäisi olevan Forgella ny eri kenno kuin Hookin postauksessa.
Paineet vedoissa: Vig std (Vakio Viggen softa), Vig Forge ( Maptun stage 3 +Ferrita ), 9000 std ( ~1,4 bar softa +JT3" )
Samaa mieltä tevisun kanssa, tuo alumiini kuitenkin elää lämmön vaikutuksesta, niin on hyvin todennäköistä, että se epoksipaikkaus alkaa rapsahdella irti jossain vaiheessa. Kannattaa siis vaatia joko hitsausta tai uutta tilalle. Ja jos asia ei hoidu Suomen MapTunin kanssa, on parempi olla yhteydessä Ruotsin puolelle.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Ruåtsalaiset tietää asian, Forgelta oli jo tulossa uusi ic mutta Joutseno ehti ensin. Epoksipaikkaus paljastui hakiessani ic:n postista asennuspäivänä. En kyennyt odottelemaan enää enempää. Jos ic pitää niin aivan sama vaikka olisi mirhalla korjattu, jos alkaa vuotamaan niin nostetaan MT:n kanssa kissa takaisin pöydälle.
Saabiton
Tuossa kuva siitä ruotsin kimppatilaus-kiina-IC:stä, jos ketään sattuu kiinnostamaan...

Asennuskuvia ei saatu sillä kertaa, kun jäi kamera tyylikkäästi kotiin
Aivan bolt-on ei ollut, ilmastoinnin kuivuria (?) piti vähän nostaa ja öljyletkuja modata. Myös puskurin palkista otettiin pois apparin puolelta. Tuloksia varmaan jossakin vaiheessa tulossa...

Asennuskuvia ei saatu sillä kertaa, kun jäi kamera tyylikkäästi kotiin

ex - 9-3 Aero Coupe 2.3 -01
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00