Tällainen: http://www.saivis.se/_a/saab900/10-styrtryck.html ?Mertmi kirjoitti:Jahas. Enpä tiennytkään että sen messinkitulpan alla on joku ruuvikin.
T8: tyhjäkäynti ja kulkupolitiikka
hmm. tuo ruuvi vaikuttaa ilmeisesti siihen, kuinka paljon tuo ahtopainekalvo pystyy muuttamaan ohjauspainetta. Tuo lämmön mukaan kompensoitu ohjauspaineensäätöhän tapahtuu jokatapauksessa sillä bimetallijousella. Siihen kajoaminen vaikuttaa kylmän ja kuuman koneen seoksiin. Se muutos, minkä ite tein tolle, eli pasautin sitä tappia vasaralla sisäänpäin vaikutti selvästi kylmästarttauksessakin tapahtuviin sammumisiin. Nythän se ei enää sammu ekan starttausyrityksen jälkeen, niinkuin se teki ennen paineen muuttamista "vasaroimalla".
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01