Zebe kirjoitti:Voitha sää Daword tunkea siihen teekasiisi sen vaparifilsun, mutta voin lyödä vaikka vetoa että et huomaa mitään eroa. Suosittelen ns. oikeaa viritystä ja jättää pelleilemättä joidenkin vaparifilsujen yms rojujen kanssa. Eli bensaa, ilmaa ja virtauksia pelkistettynä.
miks ihmees mun nyt sitä heti pitäs lähtee viritteleen?ai siks ku muutkin vai?
no en oo sillä tehoja hakemas...mutta kyllä monessa vapaastihengittävässä on saatu pientä teho lisää.. lähinnä alavääntö on tullut paremmaksi turboissa vaikutus pitäisi olla vieläkin parempi
eli väitän että vaparista on varmasti pieni hyöty 0.5nm-2nm ja 0.3hv-2hv autosta ja edellisestä suodattimesta riippuen. ((kohta alkaa kauhee vänkinä))
katson paremminkin pelkän imu ilma äänen tärkeämmäksi valinta kriteeriks meistä monelle saatikka tehojen hakemisen.
viimetalvella tein omat ennätykseni bmw 520 ei mennyt ku 15s että repikää siittä...
eli pihasta lähdön jälkeen ei mennyt ku 15sekunttia niin sain vedettyy kadun pääs olevan mutkan suoraks ja hurautin suoriks naapurin komian orapihlaja puskan läpi takapihan puolelle... onneks se ukon lumi puhallin säily ehjänä..sattu oleen sekin siinä tiellä saakeli. oppisivat pitään tavaroitaan sivus!
Eh, mihin sitä Turbovoimaa enää tarvitaan, jos tuo onnistuu jo vajaastihengittävällä bemarilla?
no meijän katu nyt ei oo kovinkaan pitkä...eli kyl sä sillä turbo saabilla ehit tonne naapurin takapihalle alta 15sekunnin.. siis jos on hyvät talvi kumit... kantsii yrittää sit vetää hiukan oikeelle ku se ukon lumipuhallin on ollut aina ikävästi siinä edessä
viimetalvella tein omat ennätykseni bmw 520 ei mennyt ku 15s että repikää siittä...
eli pihasta lähdön jälkeen ei mennyt ku 15sekunttia niin sain vedettyy kadun pääs olevan mutkan suoraks ja hurautin suoriks naapurin komian orapihlaja puskan läpi takapihan puolelle... onneks se ukon lumi puhallin säily ehjänä..sattu oleen sekin siinä tiellä saakeli. oppisivat pitään tavaroitaan sivus!
Eh, mihin sitä Turbovoimaa enää tarvitaan, jos tuo onnistuu jo vajaastihengittävällä bemarilla?
no meijän katu nyt ei oo kovinkaan pitkä...eli kyl sä sillä turbo saabilla ehit tonne naapurin takapihalle alta 15sekunnin.. siis jos on hyvät talvi kumit... kantsii yrittää sit vetää hiukan oikeelle ku se ukon lumipuhallin on ollut aina ikävästi siinä edessä
Voin olla joko tyhmällä päällä tai sitten sitten kusipää, mutta miksi tällaset kaverit tällä voorumilla saa kirjotella tämmösiä tekstejä.
Minuteman kirjoitti:
Eh, mihin sitä Turbovoimaa enää tarvitaan, jos tuo onnistuu jo vajaastihengittävällä bemarilla?
no meijän katu nyt ei oo kovinkaan pitkä...eli kyl sä sillä turbo saabilla ehit tonne naapurin takapihalle alta 15sekunnin.. siis jos on hyvät talvi kumit... kantsii yrittää sit vetää hiukan oikeelle ku se ukon lumipuhallin on ollut aina ikävästi siinä edessä
Voin olla joko tyhmällä päällä tai sitten sitten kusipää, mutta miksi tällaset kaverit tällä voorumilla saa kirjotella tämmösiä tekstejä.
täytyy olla kyl kovin ahdasmielinen ihminen jos tästä herneen nenään vetäsee?
mitä tarkoitat "tälläiset"? olenko osoitautunut jotenkin yhteys kunta kelvottomaksi vai onko kovakin synti jos joskus auto on lähtenyt räpylästä
Omani suti aluksi hieman, mutta aika 15,8 s - loppunopeudesta ei tietoa. Mitattu gps:llä. Auto siis OG9-3 lastutettu. Ylimääräistä painoa jonkin verran.
G-techillä mitattuna 2.1l OG900 CC Classic 16.7sek...jos oikein ruhjoisi vaihteita, niin voisi mennä alle 16.5 Loppunopeuttakin oli hiukan yli sallitun rajoituksen.
Omenoita pitää verrata omenoihin. Ei tällaisia kannata ainakaan kiihdytysmielessä viritellä, oli turbo tai ei. Konetilavuutta on limsapullon verran ja auto painaa saman verran kuin malmikaivos.
Uudessa V8-magazinessa oli juttua kiihdyttelysoftasta symbianluureihin, joka tarvitsee vain GPS-mokkulan lisäksi.
----- No more Saabs -----
ex 9-5 Wagon 2.0t SP Business A4 Sun Green, 2000
ex 900 Combi Coupe 2.1 16v M5 Carrara White, 1993
ex 900 Cabriolet 2.0t 16v A3 Monte Carlo Blue, 1992
Taisi olla sama softa. Ei tullut vaan tuo nimi mieleen...
----- No more Saabs -----
ex 9-5 Wagon 2.0t SP Business A4 Sun Green, 2000
ex 900 Combi Coupe 2.1 16v M5 Carrara White, 1993
ex 900 Cabriolet 2.0t 16v A3 Monte Carlo Blue, 1992