K-jetistä

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
ari_viitanen
"Hölösuu"
Viestit: 1531
Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
Paikkakunta: Lempäälä

K-jetistä

Viesti Kirjoittaja ari_viitanen »

Mikähän säätömutteri on kyseessä päältäpäin katsotaessa koneen puolella
etukulmassa lukitusmutteri ja kuusiokolo ruuvi ja mitä tapahtuu
jos kyseistä ruuvia menee kääntämään ja mitä tapahtuu myötäpäivään ja vastapäivään eli on siinä kohtaa koneenpuolella mihinkä tulee
tankilta pensaputket ne kaksi vierekkäin.jospa sais jotain ohjeita
kiitos vain näin etukäteen.
Ari 1622
JL
"Aero"
Viestit: 474
Liittynyt: Su Heinä 18, 2004 16:31
Paikkakunta: Rantasalmi

Viesti Kirjoittaja JL »

siis onko ruuvi siinä määräjakajassa vai missä? Jos on määräjakajassa niin eikös se ole järjestelmäpaineen säätö? Korjatkaa jos olen väärässä..
-Jouni Lappalainen- #2795-
Boxer KA -97, 900i/T8 4d -88, Audi 100 2.2Tic Quattro
ari_viitanen
"Hölösuu"
Viestit: 1531
Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja ari_viitanen »

Määräjakajassa se ruuvi kertokaa mitä vaikutusta sillä on jos kääntää myötä tai vastapäivään.
Ari 1622
Eza^
"Ruisku"
Viestit: 128
Liittynyt: Pe Kesä 09, 2006 00:24
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eza^ »

eiköhän se rupia vuotamaan..
1,9tdi
ari_viitanen
"Hölösuu"
Viestit: 1531
Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja ari_viitanen »

Onpas erittäin hyviä neuvoja kiitos vain vastauksista.!!
Ari 1622
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7773
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
toms
"Hölösuu"
Viestit: 1245
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:53
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja toms »

Se juttu on järjestelmäpaineensäädinventtiili ja siitä ruuvista ei tapahdu mitään vaan se päässä oleva ruuvi on tulppa venttiilille kuten se isompikin missä tää pieni on päässä eli painetta säädetään aukaisemalla koko roska ja sisällä olevan jousen alla olevia simmejä lisäämällä tai vähentämällä muuttuu paine. Kts. edellisen viestin linkit.
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
ari_viitanen
"Hölösuu"
Viestit: 1531
Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja ari_viitanen »

Kiitos suuresti tuosta linkistä,täytyypä syventyä
noihin kuvatuksiin.
Ari 1622
Vastaa Viestiin