Iskareiden vaihto

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
heinrich
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: Ma Touko 10, 2004 17:21
Paikkakunta: Jyväskylä

Iskareiden vaihto

Viesti Kirjoittaja heinrich »

Vaihdoin 900 combiin vm. 90 takaiskarit. Homma eteni kuten täällä on joskus varoteltukin, yläpään kaksoismuttereiden avaaminen osottautu mahdottomaksi. Hyvin nopesti alkoi rälläkkä kiinnostaa ja sillähän ne lähti eikä edes talli palanu. Alapulttien kanssa ei ollu suurempia ongelmia, iskarien nostaminen alavälistä oli jo temppusempi, aikani paukuteltua alakautta kokeilin sorkkaraudalla sivusta ja johan lähti.

Uudet nesteiskarit on motonetista tilatut Kybit ja tuntuu pelaavan moitteettomasti. Tilasin samalla (neste)etuiskarit ja sain ne Lip-merkkisenä, onko merkistä kokemuksia?
Saabi C900
"Saabisti"
Viestit: 351
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:53
Paikkakunta: Vöyri
Viesti:

Re: Iskareiden vaihto

Viesti Kirjoittaja Saabi C900 »

heinrich kirjoitti:Uudet nesteiskarit on motonetista tilatut Kybit ja tuntuu pelaavan moitteettomasti. Tilasin samalla (neste)etuiskarit ja sain ne Lip-merkkisenä, onko merkistä kokemuksia?
Hieman heikkoa kokemusta, mutta kuitenkin.
Melkein vuoden kokemuksella, Lipin kaasuiskareista: Tähän asti toimineet eikä vuotoja. Myös motonetista tilatut.
Vastaa Viestiin