Minkäs merkkiset kulkineet sikailee eniten liikenteessä?
Mitäs erikoista tuossa Money for Nothingin esimerkissä oli, normiohitustilanne, ei niitä viivoja tarvitse kaiken aikaa tuijotella.
Tuli prätkäiltyä viikko Rodoksen junttielmeriparatiisissa jossa liikenne pelasi tosi hienosti, ohittaa sai missä kohdassa halusi ja jos tuli auto vastaan niin se väisti, ja oikealta sai mennä ohi jos mieli teki, stop-merkit eivät merkanneet mitään ja yksisuuntaisia sai ajaa molempiin suuntiin, siltikään kukaan ei törttöillyt enkä nähnyt yhtään kolaria tai uunoilua, juuri noin liikenteen pitää toimia eli saa ajaa niinkuin mieli tekee ja sitä nopeutta mitä haluaa
Pitää muuttaa omaa liikennekäyttäytymistä tuohon suuntaan, tulee ajettua aivan liian tunnollisesti ja varovaisesti, ja muistaa pitää ajovalot AINA pois päältä valoisaan aikaan etteivät vastaantulijat häikäisty.
Tuli prätkäiltyä viikko Rodoksen junttielmeriparatiisissa jossa liikenne pelasi tosi hienosti, ohittaa sai missä kohdassa halusi ja jos tuli auto vastaan niin se väisti, ja oikealta sai mennä ohi jos mieli teki, stop-merkit eivät merkanneet mitään ja yksisuuntaisia sai ajaa molempiin suuntiin, siltikään kukaan ei törttöillyt enkä nähnyt yhtään kolaria tai uunoilua, juuri noin liikenteen pitää toimia eli saa ajaa niinkuin mieli tekee ja sitä nopeutta mitä haluaa
Pitää muuttaa omaa liikennekäyttäytymistä tuohon suuntaan, tulee ajettua aivan liian tunnollisesti ja varovaisesti, ja muistaa pitää ajovalot AINA pois päältä valoisaan aikaan etteivät vastaantulijat häikäisty.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Tiesit varmaan, että jos ajaa stop merkin läpi risteyksessä missä näkyvyys on rakennusten tai muiden esteiden takia nolla, kuuluu töötätä, että risteävän tien ajoneuvot osaavat varautua?ng900aero kirjoitti:Mitäs erikoista tuossa Money for Nothingin esimerkissä oli, normiohitustilanne, ei niitä viivoja tarvitse kaiken aikaa tuijotella.
Tuli prätkäiltyä viikko Rodoksen junttielmeriparatiisissa jossa liikenne pelasi tosi hienosti, ohittaa sai missä kohdassa halusi ja jos tuli auto vastaan niin se väisti, ja oikealta sai mennä ohi jos mieli teki, stop-merkit eivät merkanneet mitään ja yksisuuntaisia sai ajaa molempiin suuntiin, siltikään kukaan ei törttöillyt enkä nähnyt yhtään kolaria tai uunoilua, juuri noin liikenteen pitää toimia eli saa ajaa niinkuin mieli tekee ja sitä nopeutta mitä haluaa
Pitää muuttaa omaa liikennekäyttäytymistä tuohon suuntaan, tulee ajettua aivan liian tunnollisesti ja varovaisesti, ja muistaa pitää ajovalot AINA pois päältä valoisaan aikaan etteivät vastaantulijat häikäisty.
Pari vuotta kokemusta tuolta saarelta. Vaimo pelkää mun autokyydissä Suomessa, mutta Ateenassa ei kuulemma jännittänyt yhtään kun kaikki muut ajaa samalla tavalla
Muista joustaa liikenteessä sekä liikennesäännöissä aina kun se on tarkoituksenmukaista tai lisää liikenteen sujumista...ainakin oman liikenteen
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Joo se oli tiedossa mutta unohtui toinen sääntö eli töötätä kun kadulla käveli hyvännäköinen nainen, paikalliset muistivat paremmin Tosin ei siellä oikein hyvännäköisiä ollutkaan, suomalaisia mörssäreitä vatsalaukkuineen ja kalpeita isonenäisiä brittejä (sekä savolaisia lomaosakekauppiaita)peinu kirjoitti: Tiesit varmaan, että jos ajaa stop merkin läpi risteyksessä missä näkyvyys on rakennusten tai muiden esteiden takia nolla, kuuluu töötätä, että risteävän tien ajoneuvot osaavat varautua?
Kuinka sä olet jaksanut asua tuolla pari vuotta, myitkö lomaosakkeita?
Samaa mieltä liikennesääntöjen joustamisesta, on täysin sallittua jos siitä on liikenteen sujuvuudelle jotain hyötyä, parempi ja turvallisempi on ajaa esim 50km/h ylinopeutta kuin 5km/h alinopeutta
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Näin keväisin mun mielestä eniten sikailee moottoripyöräilijät, etenkin nää muoviluodeilla ajavat ns. "bomberit". On se tietty kiva ohitella kun vehkeet kulkee mutta keltaiset viivat pitäis koskea mun käsittääkseni myös niitä. Keula pystyssä vedetään pitkin ja poikin, tällä viikolla viimeksi näin neljänkympin alueella kun tultiin nokka ilmassa ja taatusti toistasataa vauhtia keskellä päivää...
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Voi herranlestas, moottoripyörällä ajaessa ei vaaranna kuin oman henkensä, siksi en pidä mielikuvituksellisempaa ajotyyliä mitenkään huonona tai liikenneturvallisuutta vaarantavana asiana. Naurettavaa jos keula ilmassa ajostakin saa nykyään sakot.Mawerick kirjoitti:Näin keväisin mun mielestä eniten sikailee moottoripyöräilijät, etenkin nää muoviluodeilla ajavat ns. "bomberit". On se tietty kiva ohitella kun vehkeet kulkee mutta keltaiset viivat pitäis koskea mun käsittääkseni myös niitä. Keula pystyssä vedetään pitkin ja poikin, tällä viikolla viimeksi näin neljänkympin alueella kun tultiin nokka ilmassa ja taatusti toistasataa vauhtia keskellä päivää...
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Ihan hyvin se moottoripyöräkin tappaa kun kohdilleen osuu auton kylkeen tai osuu jalankulkijaan. Puhumattakaan kun se lapasesta lähtenyt moottoripyörä lentelee ilman kuskia holtittomasti pitkin katua. Ja keuliessahan näkee älyttömän hyvin varsinkin pienen lapsen joka jostain poukkoaa eteenng900aero kirjoitti: Voi herranlestas, moottoripyörällä ajaessa ei vaaranna kuin oman henkensä, siksi en pidä mielikuvituksellisempaa ajotyyliä mitenkään huonona tai liikenneturvallisuutta vaarantavana asiana. Naurettavaa jos keula ilmassa ajostakin saa nykyään sakot.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Toivottavasti tämä oli vitsi...ng900aero kirjoitti: Voi herranlestas, moottoripyörällä ajaessa ei vaaranna kuin oman henkensä, siksi en pidä mielikuvituksellisempaa ajotyyliä mitenkään huonona tai liikenneturvallisuutta vaarantavana asiana. Naurettavaa jos keula ilmassa ajostakin saa nykyään sakot.
- Saab 9-3 SC 2.0t Vector -
Toivoisin myös todella..VVV kirjoitti:Toivottavasti tämä oli vitsi...ng900aero kirjoitti: Voi herranlestas, moottoripyörällä ajaessa ei vaaranna kuin oman henkensä, siksi en pidä mielikuvituksellisempaa ajotyyliä mitenkään huonona tai liikenneturvallisuutta vaarantavana asiana. Naurettavaa jos keula ilmassa ajostakin saa nykyään sakot.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti:
Ei se varmaan ollut vitsi...ng900aero kirjoitti:Mitäs erikoista tuossa Money for Nothingin esimerkissä oli, normiohitustilanne, ei niitä viivoja tarvitse kaiken aikaa tuijotella.
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
ng900aero kirjoitti:Mitäs erikoista tuossa Money for Nothingin esimerkissä oli, normiohitustilanne, ei niitä viivoja tarvitse kaiken aikaa tuijotella.
Tuli prätkäiltyä viikko Rodoksen junttielmeriparatiisissa jossa liikenne pelasi tosi hienosti, ohittaa sai missä kohdassa halusi ja jos tuli auto vastaan niin se väisti, ja oikealta sai mennä ohi jos mieli teki, stop-merkit eivät merkanneet mitään ja yksisuuntaisia sai ajaa molempiin suuntiin, siltikään kukaan ei törttöillyt enkä nähnyt yhtään kolaria tai uunoilua, juuri noin liikenteen pitää toimia eli saa ajaa niinkuin mieli tekee ja sitä nopeutta mitä haluaa
Pitää muuttaa omaa liikennekäyttäytymistä tuohon suuntaan, tulee ajettua aivan liian tunnollisesti ja varovaisesti, ja muistaa pitää ajovalot AINA pois päältä valoisaan aikaan etteivät vastaantulijat häikäisty.
Sinähän se taidatkin olla varsinainen palle, mitä
9000CSE, 9000CS, 9000CC, 99GL *kaek on myyty*
-
- "Hirsch"
- Viestit: 893
- Liittynyt: To Touko 10, 2007 16:17
- Paikkakunta: Porvoo
Vasta näin kun jollakin Coupe MB kaaharilla paloi kortti. Lujaa veti pujotellen jonon ohi ja vastaan tuli maija ja mp-poliisi. Mp veti puskan läpi perään ja aika vauhdilla lähtikin. Sen verran rajusti ohitteli etten ihmettele että kortti lähtis. Pientä hykerrystä kyllä tuli sen jälkeen. kerranki joltaki muulta lähti kortti.. (sanoinko tuon ääneen?) Mustat volvot ovat tulleet minullekin uutena ilmiönä. Jostain syystä SAAB vetää niitä imuun. Kai tämä on joku ruotsi auto harrastajien juttu kun en ole aiemmin moista huomannut. (edellinen autoni ei ollut saab)
Ainakin liikenteessä näkee juuri usein näitä Volvoja tulevan imussa. Kerrankin tuli Rauma - Pori väli suhaistua päiväsakkojen rajaa hipoen. Lähes koko matkan perässä pysyttelee tuollainen musta/tummansininen V70 Volvo. Tuoreimmassa Tuulilasissa (8/2007) on aika mielenkiintoinen tilasto niistä jotka pitävät lujaa ajamisesta. Kärjessä Alfa Romeo, perässä yllättäen BMW ja kolmantena ei niin yllättäen Audi. Saab ja Volvo näyttävät tuossa olevan suurinpiirtein keskikastissa, keskiarvon alapuolella. (Johtuneeko nämä niistä eläkeläiskuskeista, jotka ajelevat kiltisti hieman alle rajoitusten?) Eikä tuosta kuulu ottaa palkokasveja nenäänsä jos itsensä tuollaiseksi katsoo. Käytännössä kyllä tuntuu ainakin nämä turbomoottorilla varustetut olevan normaalia hätäisempiä tuolla liikenteessä. Eritoten ne TDI-lätkällä varustetut.
Tänä aamuna pohjanoteeraksen järvenpää - espoo välillä teki joku eukko 93:lla amistuunatulla farkulla. Jatkuavaa seilailua nelikaistaisen tien oikeanpuolimmaisilla kaistoilla, ohituksia oikealta, turvaväleihin tunkemisia ja älyttömiä kiihdytyksiä jonossa. Lopputuloksena tuo autokoulun apukoululainen oli yhtä aikaa kanssani 50 kilometrin päässä lähtöpaikasta ihan samassa risteyksessä, vaikka itse ajoin muun liikenteen mukana repimättä ja kiilailematta. Ei siis voittanut ajallisesti yhtään mitään, mutta sai muun liikenteen vittuuntumaan turvaväleihin tunkemisella ja jatkuvalla kaistaseilaamisella.
Ei näin. Joutaisi tuokin ääliö autokoulun penkille takaisin, ennen kuin teilaa jonkun liikenteessä.
Ei näin. Joutaisi tuokin ääliö autokoulun penkille takaisin, ennen kuin teilaa jonkun liikenteessä.
Tänään ajelin yhden moottoripyörän perässä, tultiin liikkenneympyrään, niin eikös musta V70 kiilaa suoraan motskarin eteen. Melkein kaatui, kun joutui tosissaan jarruttamaan. Seuraavissa valoissa motoristi kävi heristämässä nyrkkiä volvo-jormalle! Elikkä vastaan V70. Myös skeidat on alkaneet ahdistamaan. Mikähän v***u niillä on, että pitää ajaa ihan kannassa?
900i
riisi serkku suudelma aurinko
riisi serkku suudelma aurinko