USA Tonnarit?
USA valoista ja radiosta
Itsellä oli USAssa ollessani -86 Turbo, jossa oli sivuille osoittavat valot, jotka syttyivat vilkkua käytettäessa. Näppärää varsinkin pimeällä T-risteyksissä.
Toin Suomeen -97 CS LPT:n, josta piti "deaktivoida" oranssit parkit, mutta etuperuutusvalot jätin päälle. Valoumpioista löytyi parkeille paikat, jotka aktivoin. Mittarissa on 120 tml, eikä mitään isompaa ole ilmennyt.
Kuinkas ne parillisetkin radiotaajuudet saa kytkettyä toimimaan
Toin Suomeen -97 CS LPT:n, josta piti "deaktivoida" oranssit parkit, mutta etuperuutusvalot jätin päälle. Valoumpioista löytyi parkeille paikat, jotka aktivoin. Mittarissa on 120 tml, eikä mitään isompaa ole ilmennyt.
Kuinkas ne parillisetkin radiotaajuudet saa kytkettyä toimimaan
Re: USA valoista ja radiosta
Hitsi kun ei muisti riitä niin pitkälle, mutta se meni muistaakseni helposti vain radion kahta nappia painamalla tietyn ajan. Huollossa voisivat jopa tietääkin tai ainakin selvittää asian.jmt kirjoitti:Itsellä oli USAssa ollessani -86 Turbo, jossa oli sivuille osoittavat valot, jotka syttyivat vilkkua käytettäessa. Näppärää varsinkin pimeällä T-risteyksissä.
Toin Suomeen -97 CS LPT:n, josta piti "deaktivoida" oranssit parkit, mutta etuperuutusvalot jätin päälle. Valoumpioista löytyi parkeille paikat, jotka aktivoin. Mittarissa on 120 tml, eikä mitään isompaa ole ilmennyt.
Kuinkas ne parillisetkin radiotaajuudet saa kytkettyä toimimaan
Tuossaku laavailin, niin sattu tämmönen silmään.
Elikäs onko noissa jenkkitonnareissa kootusti mimmosia eroja. Mailimittari, sisäkehällä km/h, ja ajotietokoneessa kuitenkin metrijärjestelmän saa vaihdettua suoraan.
Onko konepuolella jotain erikoista? Onko noi katilla, 165hv, vai tuo 175hv (siis turbot)?
Onko noissa yleensä ollut jotain erikoisuuksia, joista tulee olla tietoinen?
Tämä kuuluu sarjaan 'itsensä sivistäminen'.
Elikäs onko noissa jenkkitonnareissa kootusti mimmosia eroja. Mailimittari, sisäkehällä km/h, ja ajotietokoneessa kuitenkin metrijärjestelmän saa vaihdettua suoraan.
Onko konepuolella jotain erikoista? Onko noi katilla, 165hv, vai tuo 175hv (siis turbot)?
Onko noissa yleensä ollut jotain erikoisuuksia, joista tulee olla tietoinen?
Tämä kuuluu sarjaan 'itsensä sivistäminen'.
Onko tuosta jottain hyötyä/haittaa?ysikoo kirjoitti:Katin takaa löytyy toinen lambda obd2-systeemiä varten. Tiedä sitten mikä sekasikiö lienee
Eli onko noissa vehkeissä sitte turbotettuina se 165hv?
Nii, tuon tieturin arvot saa tällä viksummalla kymmenjärjestelmälläkin vai? Ettei tarvii päässä alkaa galloonia ja maileja laskeskelemaan?
USA Tonnarit?
Minulla on jenkkitonnari ('92 CD 2.3T Autom (200 hv)), jonka aiempi omistaja osti sen tax free autoksi muuttaessaan Suomesta Californiaan. Ulkomaan komennuksen päättyessä auto oli laivattu takaisin Eurooppaan ja Suomeen.Tonppa kirjoitti:Mistäköhän noita jenkkitonttuja ylipäätään tänne pohjan perukoille on kulkeutunut?
Meinaan, melkoisen lenkin on kiesti käyneet. Nähneet niin sanotusti muailmoo, jos tosissaan on ameriikassa asti käyneet kääntymässä. Vai olisko osa vaan jenkkivarusteilla myyty suoraan esim. juuri Suomeen..
Parhaiten sen tunnistaa jenkkimalliksi mailimittarista, erikoisista valoistaan (polttimot, valokuvio ja vilkkujen aktivoimista lisävaloista sivuille) ja hyvästä varustetasosta (mm. kaksi ilmastoinnin höyristintä - yksi edessä, toinen takana).
Life's too short for naturally aspirated cars
#2939
SAAB 9000 Aero -95
SAAB 9000 CD 2.3T -92 (myynnissä)
#2939
SAAB 9000 Aero -95
SAAB 9000 CD 2.3T -92 (myynnissä)