Uusi ahdin satkuun / yleistä keskustelua ahtimista
Menee offtopiciksi mutta jos vielä edullisempi laajakaista kiinnostaa, niin Innovaten LC-1 löytyy 195 eurolla, tosin ilman näyttöä:Coltti kirjoitti: Itselläni on tälläinen ja voin suositella: http://shop.vems.hu/catalog/product_inf ... f712337359
Hintaa tuli alennuksien jälkeen n. 230e.
http://www.vpv-motorracing.com/
OG900 Turbo 8v -88 MegaSquirt Fuel & Spark ("projekti")
Saab 9-3 aero 2000 biopower (käyttis)
Saab 9-3 aero 2000 biopower (käyttis)
"Tyyppivikana" ollut DAC on korvattu paremmalla vuonna 2006. Kuulemma myyntipaketti on sinertävä uudemmissa malleissa, vanha on valkoinen/vihreä. Omasta vanhasta mallista meni DAC muutama viikko sitten, toimi tätä ennen n. vuoden verran megan kanssa, mutta sytytyksen säädön yhteydessä otti siipeensä. Support pelasi hyvin ja vaihto 2007 malliin onnistui kivuttomasti. Tuota analogi ulostulo ongelmaa lukuunottamatta laite on toiminut hyvin.Suppari kirjoitti:Joko se innovate kestää,ts. onko suojausta parannettu?
OG900 Turbo 8v -88 MegaSquirt Fuel & Spark ("projekti")
Saab 9-3 aero 2000 biopower (käyttis)
Saab 9-3 aero 2000 biopower (käyttis)
Paukuttelin omaa 58 siivellä olevaa 1.5 litraista,joskin luultavasti korkeammalla perusmoottoriteholla olevaa laitosta,jossa ahtoputkessa lievä vuoto(ts. kaveri piti tuuman liian pientä letkua kompuran outletissä,ja paikoillaan ahtoja 0.5 bar/7500Frostwind kirjoitti:Mitään arvioita millä kierroksilla tuo alkaisi ahtamaan/olisi täydet ahdot?Suppari kirjoitti:Aika iso pakosiipi,mutta säästää varmasti laatikkoa..
Umpimetsästä oleva heitto,paineet tapissa n.4000?
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
On laajakaistan osto itselläkin edessä(plx jolla säädetty,on kaverin),ja siksi ei ole innovate oikein iskenyt,kun se luotettavuus on ollut kadoksissa.Jos en väärin muista,on joku noita uusiakin rikkonut?Karspa kirjoitti:..
Ei siihen laajakaistaan tosin kannata liikoja rahoja panostaa,sillä sitähän ei säädön jälkeen oikeastaan tarvita.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
No jos 4000:ssa olis tapissa niin sehän olis melko miellyttävää. Kokeilemalla se sitten selviää.
Tässä nyt vaan mietityttää toi polttoainepuoli... Mitkäköhän suuttimet olisi sopivat tuohon? Tuota vakio ecua ei taida saada toimimaan isommilla suuttimilla suoraan? Vaatiiko suosiolla esim. tuon megan vai voiko tuota omaa ruiskua ohjelmoida isommille suuttimille?
Huomas tänään kyllä taas kuinka se keulacuuleri olis kiva ku tuo lämpötila huitoo tuolla hellerajalla...
Tässä nyt vaan mietityttää toi polttoainepuoli... Mitkäköhän suuttimet olisi sopivat tuohon? Tuota vakio ecua ei taida saada toimimaan isommilla suuttimilla suoraan? Vaatiiko suosiolla esim. tuon megan vai voiko tuota omaa ruiskua ohjelmoida isommille suuttimille?
Huomas tänään kyllä taas kuinka se keulacuuleri olis kiva ku tuo lämpötila huitoo tuolla hellerajalla...
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
No kävihän tässä niinkuin arvasin, 550 euroa maksava tehdasuusi garretti onkin "garretti"
Tiedä sitten noitten kopioahtimien laadusta... Myyjä kyllä kehui, että paljon käyttävät näitä jenkeissä ym.
Edit: en siis vielä ole tilannut tuota.
Tiedä sitten noitten kopioahtimien laadusta... Myyjä kyllä kehui, että paljon käyttävät näitä jenkeissä ym.
Edit: en siis vielä ole tilannut tuota.
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Meinasin kanssa että juttu haiskahti.Älä vaan jumalauta mene ostamaan!Kiinaturbot on paskaa!Tosiaan yrittävät käyttää jenkeissä.Frostwind kirjoitti:No kävihän tässä niinkuin arvasin, 550 euroa maksava tehdasuusi garretti onkin "garretti"
Tiedä sitten noitten kopioahtimien laadusta... Myyjä kyllä kehui, että paljon käyttävät näitä jenkeissä ym.
Edit: en siis vielä ole tilannut tuota.
Klik
Klik
Klik
Klik
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Kenelläkään kokemusta http://www.turbohuolto.fi firmansta?
Kyselin sieltä ahdinta ja sanoivat, että voisivat rakentaa t03/04 garretin uusista osista ja hintaa tulisi noin 700 euroa.
Ihan kohtuullinen sinänsä kun muualla pyytivät sitä 900 euroa.
On se jännä, että vaikka mihin soitti niin pienen keskustelun jälkeen rupesivat heti kauppaamaan kuulalaakeriturboja
Kyselin sieltä ahdinta ja sanoivat, että voisivat rakentaa t03/04 garretin uusista osista ja hintaa tulisi noin 700 euroa.
Ihan kohtuullinen sinänsä kun muualla pyytivät sitä 900 euroa.
On se jännä, että vaikka mihin soitti niin pienen keskustelun jälkeen rupesivat heti kauppaamaan kuulalaakeriturboja
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Meneepäs monimutkaiseksi. T03 laipallisen ehjän ja edullisen garretin löytäminen on hankalaa kun noi hinnat on mitä on. Pitää ruveta tässä miettimään tuota master poweria. Se menisi ainakin laipasta suoraan kiinni, mutta vaatisi sitten jo varmaankin DP:n kanssa kikkailua ja en sitten tiedä meneekö nuo öljyputketkaan ihan suoraan.
Hommahan helpottuisi huomattavasti, jos teetättäisi uuden peltisarjan ja siihen T25 tms. laipan. Mutta siinäkin hinta sitten pompsahtaa...
Soittelin tuossa maanantaina Hernesmaalle ja kyselin ahdinta. Siellä olisi ollut yksi 2.3 tonnarin mitsu. Olikos se nyt sitten TD04HL-15G-6? Hintakin olisi ollut 450 egeä. Mutta oli sitten lähtenyt jo uudelle omistajalle...
Hommahan helpottuisi huomattavasti, jos teetättäisi uuden peltisarjan ja siihen T25 tms. laipan. Mutta siinäkin hinta sitten pompsahtaa...
Soittelin tuossa maanantaina Hernesmaalle ja kyselin ahdinta. Siellä olisi ollut yksi 2.3 tonnarin mitsu. Olikos se nyt sitten TD04HL-15G-6? Hintakin olisi ollut 450 egeä. Mutta oli sitten lähtenyt jo uudelle omistajalle...
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit