Eli, kesken ajon, puhallin kävi 0.2sek pois päältä ja sen jälkeen onkin pyörinyt täydellä teholla (12v) niin kauan kunnes ottaa sulakkeen pois pesästä.
Mittasin et puhaltimelle tulee tosiaan se 12v vaikka virrat olis pois... eli varmaan hitsas joku rele tai vastaava kiinni? Mistäköhän moiset releet löytyis tästä autosta?
Ostin auton eilen ja se on menossa kylmäainetäytettäväksi ja muutenkin huollettavaksi ens viikolla autoliikkeen piikkiin, ajattelin vaan herrasmiehenä yrittää kartottaa vikaa jo valmiiksi ettei tarvii sit viikon päästä huollossa alkaa tilailemaan mitään varaosia hirveillä toimitusajoilla.
Niin ja auto oli siis 9-3 SE vm. 1999
9-3 vm.99, puhallin pyörii kokoajan.
Osasin jopa käyttää hakua:
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=8802&
Eli ilmeisesti tuo puhaltimen säädin on sulanut. Lasketaankohan tuokin kuluvaksi osaksi, vai maksaako auton myynyt liike laskun?
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=8802&
Eli ilmeisesti tuo puhaltimen säädin on sulanut. Lasketaankohan tuokin kuluvaksi osaksi, vai maksaako auton myynyt liike laskun?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Kuluva osahan on mutta jos on likkeestä haettu auto viikko sitten niin kannattaa yrittää. Muutamn kk jälkeen ei enään kannata.mursu kirjoitti:
Eli ilmeisesti tuo puhaltimen säädin on sulanut. Lasketaankohan tuokin kuluvaksi osaksi, vai maksaako auton myynyt liike laskun?
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....