Taas tuli uusiSaab perheeseen...ja miten kävikään

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
ozzy
"Koeajolla"

Taas tuli uusiSaab perheeseen...ja miten kävikään

Viesti Kirjoittaja ozzy »

:? Vihdoinkin löysin juuri Sen Saabin, ostin sen n. 1½ viikkoa sitten. Ajettu 237 000, eli lähes sisään ajettu vasta. Eilen olin menossa töihin, kun ruuhkassa ed.ajava löi jarrut kiinni. Yritin refleksinomaisesti(hölmö kun olin)väistää vasemmalle. Tuloksena meni konepelti, vasen ajovalo umpioineen, vilkku täysin palasiksi. Syylärikin liikkui hieman taaksepäin.
Liekö toi iso homma nostaa siihen uusi konepelti ja kiinnittää umpio+vilkku? 8O
ps. Jos en olisi lähtenyt väistämään, ei olisi tullut läheskään niin suuret vahingot. ONNEKSI ei henkilövahinkoja!!!
Saabismi on sairautta, mutta oireita voi lievittää omistamalla Saabin
Psychocowboy
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

Minusta auto teki tehtävänsä kun vielä pystyt täällä kirjoittamaan :wink: . Hyvä että selviät vain rahalla, vaikkakin se aina ottaa pattiin.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Viltzu
"Ruisku"

Viesti Kirjoittaja Viltzu »

Mulla kävi perhana ihan samalla tavalla just oli 3vko kerenny olla "uusi" saabi
900i16v 3d ja ajettu 237 000 niin priima kunnossa kun olla ja voi ni johan sieltä tuli kolmion takaa stnan golff# peräkärrin kanssa eteen ja sen verran sain väistettyä että osu vaan siihen kärriin mutta teki se sitten 60kmh ihan mukavaa tuhoa no yhtiöstä rahat ja sitte laitettii urakalla autoa väänneltiin ja käänneltiin peltejä ja laitettii kaikki saabi tuningit keulille mitä motonetistä sai ni ihan nättihän siitä sit onneks tuli kone pelti vaan uupuu enää...

Nyt ei muuta kun uuta kilkettä keulalle sinnekkin ja toivotaan parasta !

ns. lukkopelti jos on ottanu osumaa ni väänti ainakin mulla noi kaaret ihan vinksin vonksin vaihoin kokonaa uuden ko osan toisesta saabista ni asettu kaaretki nätisti paikoilleen !!
9-5 Aero -00 Wagon
Vastaa Viestiin