9-3 2.0t vm.2001 Lisää tehoa?

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
mvalopaasi
"Ruisku"

Viesti Kirjoittaja mvalopaasi »

Itse ajattelin myös Steg1 iskeä kiinni, kunhan ehtis vain (sais ylimmääräistä rahaa). Magneettiventtiili jo on kiinni ja kuvatkin boksista otettu. Itse olen jo oikeastaan päätynyt SQR:n ellei sit löydy jostain käytettynä. Perusteena vain suurin luvattu 230hv ja vähiten pahaa olen kuullut. Eli todella köykäsin perustein :D
En kyllä ajatellut laittaa mitään muuta lisäksi kuin korkeintaan sport ilmanputsarin, mut sekään ei taida olla kyl lainkaan tarpeen.
Putksiton vois laittaa sit uusiksi kun vanha tulee vaihtoikään.
Juusokas
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Juusokas »

Tai yksi melko kelpo vaihtoehto on korvatta koko trionic toisella järjestelmällä. Eipä tartte maksella viripuljuille kun rauta hitusen muuttuu, pääsee itte tekemään muutokset softaan. Nykyäänhän löytyy saabiin hyvin sopivia vaihtoehtoja. Tosin hintaahan noilla onkin jo hitusen mutta tuleehan siitä säästöä kun ei tartte tilailla niitä boxeja ruottista. Miten olis, valolähtöjä varten "Launch control"...
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
Psychocowboy
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Juusokas
"Hirsch"

En mä muuten psycho kommentoi mutta tuleehan 500. viesti pukattua... Eikös tuo Maptun ole niitä ruattalaisia viriputkia? Siis niitä jota normistage virittäjät elättää?

ps. joo, on pari konua otettu, ei huolta XO:ta kaikki...
SS-K #1367 \ STCF #44
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
Psychocowboy
"Hölösuu"

Juusokas kirjoitti:En mä muuten psycho kommentoi mutta tuleehan 500. viesti pukattua... Eikös tuo Maptun ole niitä ruattalaisia viriputkia? Siis niitä jota normistage virittäjät elättää?

ps. joo, on pari konua otettu, ei huolta XO:ta kaikki...
Ja mikäs on BSR ja Speedparts :wink: :wink: . Meitä on kumminkin niin moneen junaan tässä viri hommassa joillekkin se se hepan hinta on max 10€/hv ja noin 7€/1nm ja jotkut panostaa paaaaljon enempi 8O . Koska ei ole aivan selvillä kysyjän into/tarpeet niin tarjoilen vain tämän "tärkkikaulus" version virissä :wink:
Ja mitään maptuniahan mulla ei ole. Mulla on sitä merkkiä joka kuulemma nykyään rikkoo kaikki autot ja joka paikan, mitä se ei tehnyt vielä 3-4 vuotta sitten :wink: :wink: :wink:
Juusokas
"Hirsch"

Empä mä tähän muuta kuin että viisaita veistelet. Ajattelin tarjota tuolle "tärkkikaulus" hommalle hitusen vaihtoehtoja, kun se kuitenkin siihen menee. Kun se nälkä kasvaa AINA syödessä, AINA.

Joo, kaikkihan rikkoo paikat kun vaan tarpeeksi pitää lämää pohjassa (tästä en epäile siis sua, eihän sun moottori ole kuitenkaan oireillut)...

ps. enempi konua veressä
SS-K #1367 \ STCF #44
- Eki Mustakari -
Psychocowboy
"Hölösuu"

Juusokas kirjoitti: Joo, kaikkihan rikkoo paikat kun vaan tarpeeksi pitää lämää pohjassa (tästä en epäile siis sua, eihän sun moottori ole kuitenkaan oireillut)...

ps. enempi konua veressä
Niin no.. Eihän vasta ole mennyt kun turbiini ja kytkin :wink: :wink: Mutta kone jaksaa jumputtaa. AINA sitä lisää haluisi mutta onhan olemassa erilaisia varoittavia esimerkkejä liiallisuuksiin menemisestä 8O .
Itse haen sitä kultaista keskitietä autolle joka ei ole minun kauan ja maksaa kohtuudella. Siispä päädyin moiseen "ääliöiden kouluskärryyn" joilla kouluttaa ne jupintapaisen insinöörinn härpäkkeet, joissa on teksti TDI persiissä, Ja autoahan pitää pystyä ajamaan tuo kiukkuisempikin osapuoli ilman turvallisuusriskiä. Vaan jokainen tyylillänsä ja innon/rahan mukaan :D
Juusokas
"Hirsch"

To the point, ugh!
SS-K #1367 \ STCF #44
- Eki Mustakari -
Jiipeee
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja Jiipeee »

Joo just tuli tultua tallillta ja nyt ois saabis vähn paremmin "hengittävä" putkisto ja reilumman kokoinen väläri paikallaan.. eipä täs ootellessa maanantaita et sais tilattua sen bsr:n steg 1 softan :lol: .. Mut kertokaas viel se ac:n näyttö ku ei pelaa.. et onko merkkiliikkeen hommia vai voiko itse korjata??
pamppu
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja pamppu »

Jiipeee kirjoitti:Joo just tuli tultua tallillta ja nyt ois saabis vähn paremmin "hengittävä" putkisto ja reilumman kokoinen väläri paikallaan.. eipä täs ootellessa maanantaita et sais tilattua sen bsr:n steg 1 softan :lol: .. Mut kertokaas viel se ac:n näyttö ku ei pelaa.. et onko merkkiliikkeen hommia vai voiko itse korjata??
Eikös noiden rautamuutosten kanssa kannattaisi laittaa suoraan bsr:n steg3-softa, riippuen tietty kuinka "hengittävä" putkisto on kyseessä.
ex - 9-3 Aero Coupe 2.3 -01
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
Vastaa Viestiin