Lappeenrannan ilmailupäivät 9.6.2007 (vartti ja loppunopeus)
Lappeenrannan ilmailupäivät 9.6.2007 (vartti ja loppunopeus)
Noniin..
Kävinpä sitten nolaamassa itseni hiukan piristetyllä -90 og900S:llä
Varttimailiajaksi tuli huono 15.490 1. ja 2. vaihde lähes loppuun saakka sutien.. Peiliin joutuu TAAS kerran katsomaan ja mielellään pitää kumauttaa itseään jollakin kättä pidemmällä.
Ja sitten vielä loppunopeus 1700m matkalla...
Tutka kertoi karua kieltään.. 208km/h.
...Missasin 5.vaihteen ja joutui käyttämään uudestaan 4.kautta...
Tiedä siitä sitten vaikuttiko miten loppunopeuteen vai loppuiko paukut ihan muutenvaan.
Jos autosta etsitään vikaa niin renkaat ihan sudet vanhat kitkat jotka aikalailla sileät..
Ja olosuhteet ei ahdetulle autolle ehkä parhaat mahdolliset, kun ilman lämpötila oli ++20 astetta..
Nii-in.. Seli seli ja syksymmällä sitten uudestaan.
Kävikös kukaan muu kokeilemassa?
Joku punainen tonnari siellä ainakin oli, 9-3 joka taisi ajaa matalan 14s(kuulemma). og900 ym.
Kävinpä sitten nolaamassa itseni hiukan piristetyllä -90 og900S:llä
Varttimailiajaksi tuli huono 15.490 1. ja 2. vaihde lähes loppuun saakka sutien.. Peiliin joutuu TAAS kerran katsomaan ja mielellään pitää kumauttaa itseään jollakin kättä pidemmällä.
Ja sitten vielä loppunopeus 1700m matkalla...
Tutka kertoi karua kieltään.. 208km/h.
...Missasin 5.vaihteen ja joutui käyttämään uudestaan 4.kautta...
Tiedä siitä sitten vaikuttiko miten loppunopeuteen vai loppuiko paukut ihan muutenvaan.
Jos autosta etsitään vikaa niin renkaat ihan sudet vanhat kitkat jotka aikalailla sileät..
Ja olosuhteet ei ahdetulle autolle ehkä parhaat mahdolliset, kun ilman lämpötila oli ++20 astetta..
Nii-in.. Seli seli ja syksymmällä sitten uudestaan.
Kävikös kukaan muu kokeilemassa?
Joku punainen tonnari siellä ainakin oli, 9-3 joka taisi ajaa matalan 14s(kuulemma). og900 ym.
OG900S 239hp/380nm
Juu, siellä oltiin. Varttimailin ajat täysin paskoja, kun ei oikein tiedä miten olisi lähtenyt. Ei noi mun 205/60 15-kisarenkaat ole näköjään tarkoitettu siihen hommaan...
Mutta ajaksi saatiin 15,46 ja loppunopeus 224.
Ja kelihän ei oikein tuntunut turbo-autoja suosivan, mulla näytti auton mittari 27C.
Mutta ajaksi saatiin 15,46 ja loppunopeus 224.
Ja kelihän ei oikein tuntunut turbo-autoja suosivan, mulla näytti auton mittari 27C.
ex - 9-3 Aero Coupe 2.3 -01
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
Tittididii..
Itsellänikin on renkaiden koko juuri 205/60 ja 15tuumaa.. Tosin varmaan 10vuotta vanhat kivettyneet sileät kitkat
Ajoitteko pamppu ja DyhWe mihin aikaan siellä kentällä?
Itse ajelin siinä n. klo: 11.50 2 1/2 tunnin jonottamisen jälkeen kun se mopar:kin päästi öljyt kenttään [/u]
Itsellänikin on renkaiden koko juuri 205/60 ja 15tuumaa.. Tosin varmaan 10vuotta vanhat kivettyneet sileät kitkat
Ajoitteko pamppu ja DyhWe mihin aikaan siellä kentällä?
Itse ajelin siinä n. klo: 11.50 2 1/2 tunnin jonottamisen jälkeen kun se mopar:kin päästi öljyt kenttään [/u]
OG900S 239hp/380nm
Juu..
Ihan heti alkuun jostain Opel mantasta antautui perä ja sitä siellä sitten hinailtiin.
Sitten tosiaan Valiantista pamahti kone siellä suoran loppupäässä ja öljyjä siivoiltiin melkoisen kauan.
Moottoripyöriä ei päästetty radalle vähään aikaan turvallisuusriskin takia vaikka rata olikin jo "auki", eli siis annettiin autojen ajaa ja siivota rataa pyörille..
Itse ajoin sen yhden kerran, kävin katsomassa aikani ja loppunopeuteni, masennuin ja lähdin vähin äänin kotiin
No mutta kuten todettu.. syyskuussa sitten uudestaan viileämmillä ilmoilla ja sen jälkeen jos jossittelen yhtään niin vetäkää vaikka kuonoon
Ihan heti alkuun jostain Opel mantasta antautui perä ja sitä siellä sitten hinailtiin.
Sitten tosiaan Valiantista pamahti kone siellä suoran loppupäässä ja öljyjä siivoiltiin melkoisen kauan.
Moottoripyöriä ei päästetty radalle vähään aikaan turvallisuusriskin takia vaikka rata olikin jo "auki", eli siis annettiin autojen ajaa ja siivota rataa pyörille..
Itse ajoin sen yhden kerran, kävin katsomassa aikani ja loppunopeuteni, masennuin ja lähdin vähin äänin kotiin
No mutta kuten todettu.. syyskuussa sitten uudestaan viileämmillä ilmoilla ja sen jälkeen jos jossittelen yhtään niin vetäkää vaikka kuonoon
OG900S 239hp/380nm
Tulokset tulleet yleiseen tietoon: http://yhdistykset.etela-karjala.fi/liy ... /index.htm
Edes yksi nopeahko saabikin ollut paikalla, vartti 14,08 ja loppunopeus 261.
Edes yksi nopeahko saabikin ollut paikalla, vartti 14,08 ja loppunopeus 261.
ex - 9-3 Aero Coupe 2.3 -01
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2652
- Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39