Vkl matka Helsingistä Jyväskylään pysähtyi eilen heti kehäkolmosen jälkeen, saabista loppui veto. Ekan kerran jätti tielle.
Tulikuuman katalysaattori savusi. Check Engine vilkkuu laskujeni mukaan kuusi kertaa. Haun perusteella tuo olisi lambda-vika.
Auto hinattuna Länsiautoon Herttoniemeen.
Kysymys kuuluu, onko kenelläkään kokemusta happitunnistimen vaihtohinnoista merkkiliikkeessä? Hommahan ei liene suuren suuri, uusi osa ja vikakoodin nollaus..
Pitää soitella aamulla huoltopäällikölle. Jos hinta on hirveä niin työnnellään auto pihalta kadulle ja vaihdetaan motonet-lambda itse, vikakoodi on kai pakko poistattaa Länsiautossa?
Ottavatkohan muuten tarvikeosan vaihdettavaksi jos sellaisen itse paikalle toimittaa?
t.
Mikko L
Cse 23TA -93 (trionic)
Hki
Lambda pimeni
Kohti seuraavaa remonttia
Auto toimii, Herttoniemen Länsiauton palvelu erittäin nopeaa ja asiallista.
Nyt vaihdattamaan kattia, alkuperäinen hajosi vasta 14 vuoden iässä putkessa paukkuneeseen bensaan, kun sytytys ja seokset oli sekaisin.
Saabin hinta katille 800e
http://www.ristotiittanen.fi: 2,5 tuumainen katti asennettuna 250e. Jonotus maksuton, asennus 30 minuuttia odotellessa
Jos joku tietää pk-seudulla halvemman (tai paremmin virtaavan melkein yhtä halvalla) niin saa kertoa...
MikkoL
cse 23TA - jätti tielle, mutta vielä en vaihda
hki
Nyt vaihdattamaan kattia, alkuperäinen hajosi vasta 14 vuoden iässä putkessa paukkuneeseen bensaan, kun sytytys ja seokset oli sekaisin.
Saabin hinta katille 800e
http://www.ristotiittanen.fi: 2,5 tuumainen katti asennettuna 250e. Jonotus maksuton, asennus 30 minuuttia odotellessa

Jos joku tietää pk-seudulla halvemman (tai paremmin virtaavan melkein yhtä halvalla) niin saa kertoa...
MikkoL
cse 23TA - jätti tielle, mutta vielä en vaihda
hki