3' vaimentimet

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
moonlight-tuning
"Viggen"
Viestit: 659
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 12:48
Paikkakunta: Kemiö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja moonlight-tuning »

j0ne kirjoitti:Motonetin vaimentajat taitaa olla isoimmillaan 2.5" ja toi http://www.partboys.net näytti aika pilipalipuljulta eikä hinnatkaan ollu ees halvat....

En kyllä itsekkään ole viel löytänyt mitään ylivertaista hinta/laatu suhde firmaa noissä änäreissä. Tuolla on rosterivaimentajat aika edullisia 3" koossa http://www.ht-tune.com/apps/keraily/tuo ... x?o=22&t=2
Part Boys on ihan ok pulju, kamat on suht laadukkaita, siks hinta on hiukan eri kun motonetissa, ja joojoo, jätkä sai halvalla nossut niin nyt se on maksullinen koira :roll:
Jos kuski on urpo niin silloin auton on oltava....
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa
j0ne
"Hölösuu"
Viestit: 2545
Liittynyt: Ke Maalis 29, 2006 12:00
Paikkakunta: Kalakukko city

Viesti Kirjoittaja j0ne »

Löytääkö joku noita yleismallin putken osia muuta kuin tuon haun kautta? Ei nimittäin toimi tohon tilauslomakkeeseen siitä noi...
axtec
"Aero"
Viestit: 489
Liittynyt: Ke Touko 17, 2006 20:50
Paikkakunta: jämsä

Viesti Kirjoittaja axtec »

suosittelen käymään itse katsomassa, ainakin tampereen motonetistä ostin 2,5" mutkia ja osa oli kuin rekkalla yli ajettuja 8O
taivutus samaa tasoa kuin itse viilapenkissä väännettyjä.
vaimentimet oli simonssin ihan laadukkaan oloisia tuotoksia.
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

axtec kirjoitti:suosittelen käymään itse katsomassa, ainakin tampereen motonetistä ostin 2,5" mutkia ja osa oli kuin rekkalla yli ajettuja 8O
taivutus samaa tasoa kuin itse viilapenkissä väännettyjä.
vaimentimet oli simonssin ihan laadukkaan oloisia tuotoksia.

mutten noista simonssin vaimentimista, kummin päin ne kuuluu laittaa? sisälle kun katsoo niin sisäputki on erilainentoisessa päässä
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Suabisti
"Hölösuu"
Viestit: 1850
Liittynyt: La Elo 21, 2004 23:22
Paikkakunta: Pori/Alavus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Suabisti »

Mullon Ässässä Simonssin vaimennin niin että "Simons" teksti on niin kun pohjaa vasten :roll:
#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Jokke A
"Saabisti"
Viestit: 1670
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 18:58
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Jokke A »

mikkoimp kirjoitti: mutten noista simonssin vaimentimista, kummin päin ne kuuluu laittaa? sisälle kun katsoo niin sisäputki on erilainentoisessa päässä
Eikös pakoputki perinteisesti koota niin, että putken päälle menevä osa tulee moottoriin päin ja pienempi, toisen putken sisälle menevä osa taaksepäin. Näin ihan jo tiiviyden takia, Simons -teksti kuuluu tuningin sääntöjen mukaan asentaa alaspäin ja valaista alustavaloilla.

Edit: muistelin tuossa, miten noiden Simonsin pönttöjen lähdöt olivat ja omassa tonnarissa taisi olla kummassakin päässä putken päälle kiristettävä lähtö. Kuvittelisin että on ihan sama, miten päin sen sinne lyöt.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
Vastaa Viestiin