






siinä olisi muutama kuva, tarkoitus ei ollut linkittää suoraan mutta näkyy ne noinkin.
Otappa tulpat irti ja kokeile sitten, jos esim. kansipahvi on pettänyt ja palotilassa vettä, niin ei sit varmasti pyöri(jos venttiilit on kiinni).axtec kirjoitti:hihnapyöräkin löysi taas oikean paikkansa mutta nyt tuli taas todellisia ongelmiaeli hihnapyörän laiton jälkeen ei kokeiltu käyntiin mutta tänään yritettiin ja kone jumittaa ihan tosissaan. Eli startti ei pyöritä ja hinaamalla etupyörät vetävät lukkoon.
![]()
Antakaa rohkeasti vinkkejä ettei välttämättä ehditä turhaan purkaa koko autoa
eihän se mikään ruma ole vaan tosi nätti, ja kosmeettisella puolella saa tosi pienellä työllä huikean parannuksen; puskurien hinkkaus mustiksi pata-patalla, etuvilkun lasien vaihto kirkkaampiin, alkuperäiset teräsvanteet kolmioreikävanteilla + pölykapselit, ja vahaa pintaan, niin tuo on aivan supernätti yksilö. erittäin harvinainen väri+korimalliyhdistelmä, 4 ovisia tuon värisiä tupliksia en muista nähneeni vuosiin. on tuo keltainen vaan tosi suloinen väri.axtec kirjoitti:yllättävän hyvin lähti kymmenen vuoden sammaleetkin irti ihan pikaisellakin pesulla. Rumahan tuo vielä on mutta jos se siitä pikkuhiljaa paranisi
tuohon minäkin eniten uskon, koska hihnapyörä remontin jälkeen vasta nyt yritettiin pyörittää huonolla menestyksellä. On vaan niin pirun ahtaassa paikassa tuo hihnapyörä.Mertmi kirjoitti:Ettei hihnapyörän kiila olisi päässyt karkaamaan paikaltaan tms.?