eke kirjoitti:joko nitrous express?

Ei ole vielä muuta nx:sää kun tarra katolla, mutta tuloillaan nyt kun alkaa into taas löytyä
axtec kirjoitti:minkälaista palautetta sait tuurissa?
yritettiin kokoajan palloilla saabin ympärillä mutta ei näkynyt omistajaa.
Ihan ok palautetta, ei tullut kun yksi jätkä aukomaan kännissä jostain fordin 3-litrasesta ja siitä että paljonko siitä saa voimaa helposti, että ei tollanen 300hp vaparisaabi ole mitään, kun meidänkin kaverilla on Sierrassa 400hp tai jotain.. Sitten kun kaverille selvis että mulla on turbo saabissa niin arvata saattoi että sen kaverilla on +500hp turbo sierra...
Kyllä mä aikapaljon hengasin autolla ja vastailin kysymyksiin. Tussin kävin ostamassa ja sitten hengailin siinä sen violetin mx-3 vieressä, ja sitten kun oli ne tyttö esittelyt niin sielä tietysti, kuvia tulee kun ehdin laittaan, mutta laitan varmaan tonne tapahtumapuolelle ettei mene liian offtopiciksi.. Parhaat kommentit tuli sellaselta pikkuskidilta kun hengas saabklubin paita päällä..oli kuulemma näyttelyn hienoin auto.
Siideriä tuli pikkasen naukkailtua ja senkin takia olin välillä aidan toisella puolella..
Frostwind kirjoitti:Perskules ku ei tullu lähdettyä sinne tuuriin vaikka täs vieres asun.
Yks vähän vanhempi tuttu tuumas eilen, "siel yks saabbi poltti ainakin 300m kumia"

Joo yhellä saabin omistajalla meni hermo kun joku pyöritti S40 "superturbo" Volvolla yhtäpyörää ykkösellä ja sitten kun heitti kakkoselle niin sai vielä tuninki Volvon stumppaamaan. Sitten tää yksi Saabisti veti sellaset vertailuviivat siihen, joku 300m... Kysypä kaveri vielä vieressä olleelta turbocalibra kuskilta että vedätkö pidemmät niin mä koitan sit uudestaan mutta loppu kuitenkin sudittelu siihen..
En muuten tuntenu yhtään sitä saabikuskia
Mistä sellanen ajatus muuten heti että se muka olin mä ??
Suabisti kirjoitti:Selevisikkö onnellisesti perille Saappaalla?

Joo, ihan hyvin pelitti Saabi koko 1000km kun sille tuli mittariin vloppuna

Olitkos muuten sä sen mustan T16:sen kanssa ??
Jos kuski on urpo niin silloin auton on oltava....
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa