SonmH kirjoitti:
Nyt on haettava kaupasta patterit omaan autoon....
Minä hain jo
Huomasin, että RC-Saab kulkee huomattavasti sutjakammin taakse kuin eteenpäin
Otin peilit irti harjoittelun ajaksi....
Vinkki auton hallintaan, siis radio-ohjattavan. Yrittää ajaa niin, että auto menee mahd. suoraan mutta maalarin teippiä renkaisiin ja ajaa. Sen jälkeen eturenkaista teipit pois. Lopuksi takarenkaistakin teipit pois. Ittellä ainakin toi pysyy paremmin linjassa. Tosin onhan mulla toi "madallus" ja "etuvakaajankin" olen poistanut
Mutta on tuo miesten lelu parhaimmasta päästä
p.s. Kuopus ei tykkää, että auto liikkuu ilman käsiä joten parkuu niin palkeet näkyy joten ajo on hieman rajoitettua täällä nykyään
JEE sain ihan ite korjattua apparin lepakon selkänojavaijerin ku ei liikkunu ku oven puolelta. Eikä maksanu ku muutaman euron!
Lähipäivinä vielä kuskinpenkki ja samaan vetoon persgrilli.
Tuli pengottua porukoitten vanhoja valokuva ja siellähän oli vaikka mitä nostalgista. Ohessa pari valittua palaa:
Tuon takapenkillä sitä on saatu ensimmäiset autokyydit joskus aikoinaan. Jalkatilaan kuulemma mahtui hyvin isot lastenvaunut, kokonaisena.
Kärry on siirtynyt jo 30 vuotta sitten johonkin museoon (sikäli kun tiedetään). Täytyy kuitenkin todeta, että jos ei Saabeja harrastaisi, niin tuo olisi voinut olla välttävä korvike...
Niin-no tietysti, jos ei autolla viitsisi ajaa niin..
Joo eiköhän tuo mopoaikana tullu hoksattua ettei nuo maalit taho pysyä tai sitten oli liianki budjettimaalia.
Onneks voi käyrillä ja hitsillä tehä mieluisan
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Mimmi kirjoitti:Mites tuo vannehopea käyttäytyy lämpöjen kasvaessa?
Ihan kivasti. Väri säilyy läpi vuoden eikä pintakaan pahemmin hilseile. Tikkurilan sivujen mukaan pitäisi kestää lämpöä "raudan punahehkuun saakka" . Onhan tota jo reilun vuoden ollu, kerran vuodessa uusiit maalit niin uutena pysyy.
Mimmi kirjoitti:Pitäisiköhän sitä kokeilla omaankin?
Mitä tuo maali tarkalleen ottaen on?
Ei pitäisi, toi on patentoitu mulle (ja eräälle toiselle). Ja auto on ajamista varten eikä sinne saa tunkea mitään omia mömmöjä. Sillä vannehopealla saat läträtä . No eikainy..