Saab 2,3 Turbo amerikkalaisittain "four-banger",
Ohituskiihtyvyydessä 80 - 120 km/h nelosvaihteella pesee kaikki eurooppalaiset automerkit, - mukaanlukien Ferrari Testarossan !!!
"Ei paha"
Tollasen tiedon luin Tekniikan Maailman numerosta 15/1990 missä esiteltiin Saabin uutta turbomoottoria Supernelosena.
En tiedä mikä on tilanne tänä päivänä ?
"Four-banger"
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Juuh, toi oli aikoinaan kova veto markkinamiehiltä rinnastaa Saapikas Testarossaan. Faktahan taitaa vaan olla se, että tuo italialainen autonkorvike ei taida olla oikein tähdätty tuommosiin kiihdyttelyihin isolla vaihteilla, se taitaa olla omimillaan vähän toisenlaisessa ajossa. Joten en suosittele, että lähdet heti ensimmäisen vastaantulevan Testarossan kanssa tonnarilla "viivalle", saattapi jäädä Saappi kakkoseksi 

-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
V.J.S kirjoitti:Juuh, toi oli aikoinaan kova veto markkinamiehiltä rinnastaa Saapikas Testarossaan. Faktahan taitaa vaan olla se, että tuo italialainen autonkorvike ei taida olla oikein tähdätty tuommosiin kiihdyttelyihin isolla vaihteilla, se taitaa olla omimillaan vähän toisenlaisessa ajossa. Joten en suosittele, että lähdet heti ensimmäisen vastaantulevan Testarossan kanssa tonnarilla "viivalle", saattapi jäädä Saappi kakkoseksi

Kyllä varmasti jää, toi nopeushan on mitattu nelosvaihteella (4).
Sinne asti Saappia kepitettynä, - taitaa Ferrari olla jo mennyt.