Olen luvannut tuoda muutamalle kanssasaabistille 9-3&9-5:n WIS 3/2006 ja EPC 4/2006:n. Hyvällä lykyllä niitä voi jäädä "ylimääräisiäkin" 1-2 kappaletta

Turbo Sensonic kirjoitti:Vaikka juhannus onkin jo ovella, niin kai me sentään vielä potkitaan torstaina 21.6.2007?
Olen luvannut tuoda muutamalle kanssasaabistille 9-3&9-5:n WIS 3/2006 ja EPC 4/2006:n. Hyvällä lykyllä niitä voi jäädä "ylimääräisiäkin" 1-2 kappaletta
Oletkos asentanut autoon Ruotsin-tuliaisia, joita haluat esitellä muillekin? No, tulen katsomaanTurbo Sensonic kirjoitti:Vaikka juhannus onkin jo ovella, niin kai me sentään vielä potkitaan torstaina 21.6.2007?
En ole vielä, vaan ne on edelleen auton takakontissa. Kyllähän niitä voi sieltäkin esitelläÄssä kirjoitti:Oletkos asentanut autoon Ruotsin-tuliaisia, joita haluat esitellä muillekin? No, tulen katsomaan
Ei se haittaa, potkut on vasta huomenna!pade kirjoitti:Pitää katsoa, hieman tiukkaa voi tehdä tänään vaikkei edes Idolseja tule
Kaide kirjoitti:Turbo Sensonic kirjoitti:Vaikka juhannus onkin jo ovella, niin kai me sentään vielä potkitaan torstaina 21.6.2007?
Jos nyt senverran malttasin olla selvinpäin että tulisin paikalle![]()
Kaide