Motonetin bensapumpuista

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
t8
"Viggen"

Motonetin bensapumpuista

Viesti Kirjoittaja t8 »

Olisi tarkoitus vaihtaa bensapumppu, mikä mahtaa olla oikea. Bensaletkun halkaisia 8mm, virtaliittimet on samansuuntaisesti.
Motonetin myyjä tarjosi pumppua jossa virtaliittimet on loivassa kulmassa toisiinsa nähden, kyseessä walbron pumppu.
Voiko tuossa vm91 2,3T tonnarissa olla Boschin pumppu? Veikkaan että autossa on alkuperäinen vielä paikallaan, koska entinen omistaja (omistanut auton yli 13v) suositteli pumpun vaihtoa.
Nykyisessä pumpussa ei sinällään ole mitään vikaa, mutta luulen että tehottomuus ja bensan suuri kulutus johtuu 334tkm nähneestä pumpusta.
9-3 sc 1,9 tid -08
Dodge Dart Custom -70
Chevy van -98
jpjk
"Viggen"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jpjk »

se 88e Walbro toimii sun autossa. Mutta ennenkuin henkisesti varaudut tekemään totaalisen vaihdon, kannattaa purkaa ämpäri tankista pois ja tarkistaa sopiiko sun pumppu sinne. Meinaan jos ei sovi, joudut ostamaan Walbron ämpärin sinne. Joihinkin Boschin ämpäreihin Walbro menee lähes heittämällä, mulla ei mennyt. Mulla Boschin pumpun halkaisija oli isompi kuin Motonetin 8mm lähdöillä ole 88e Walbro -> uus ämpäri.

Mulla muistaakseni orggis Boschissa virtaliittimet olivat suorassa toisiinsa nähden ja uudessa Walbrossa ovat vinottain. Eli se ei kerro vielä mitää =) Osta vain se 88e Walbron pumppu ja kato sopiiko ämpäriin.
900 Lux T16 -84
900 Finlandia -82
Vastaa Viestiin