
Mistäs se katsastussetä sen tietää...
Mistäs se katsastussetä sen tietää...
Eli mistä katsastusukko tietää, että onko satku ollut tehtaalta tullessaan 8 vai 16 venttiilinen? Yhtäkkiä ei tuosta otteesta selvinnyt.... 

Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
#1814
#1814
Joo eipä tuossa rakenteellisia muutoksia tarvitsisi tehdä muualle kuin konehuoneen puolelle. Ja kannen vaihto on yhtäkuin koneenvaihto joten sama vaikka rakentelisi tallinlattialla uuden 16v yläkerran+alakerran ja nostaisi sen sitten paikalleen. Taitaa olla helpoin tie muutenkin, kuin että ostaisi osan sieltä toisen täältä. Noita 16v og turbon koneita saa ilmeisen huokeasti ja ihan sellaisenaan käypiä rakenteluun. Joku 200 000km ei tunnu missään, jos on normaalia kohtelua saanut osakseen.
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
#1814
#1814
Varmasti osaltaan vaikuttaa muutoskatsastuksen sujumiseen tuokin työn jälki. Eipä juurikaan katsastusmies ees tonkanut tuota meikäläisen 99cc:n konehuonetta muutoskatsastuksessa, vaikka koneen tyyppikin oli vaihtunut B:stä H:ksi. Tuonne konehuoneeseen kun kurkkaa, niin hätäisempi voisi kuvitella, että tuo kone kuuluu tonne ihan vakiona.


# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01