Tervetuloa kotiin!

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Samat kokonaispuristukset mutta männissä erikokoinen kuoppa koska palotila on erikokoinen 84-85 vs. 86-93 kansissa.
Tehothan tuossa '84:ssa on vakiona samat kuin muissakin katittomissa 85-89 eli 175hv.

'84 alkuperäinen kansi kylläkin on symmetrisillä kanavilla eli vaihtamalla uudemmat nokat siihen pitäisi virrata paremmin kuin uudemmat.

Ja '84:hän on tykein ihan vaan siksi että se on ensimmäinen T16 vuosimalli ja aina kattavasti varusteltu. ;) Vakiona siis ne loistavat Contour-penkit ja kaikki sähköherkut ml. kattoluukku.
Kuriositeettina ei muuten ko. vuosimallissa ole edes Check Engine-valoa, vaikka LH-Jetti ruiskuna onkin. :)
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
sabanisti900
Matalapaineturbo
Viestit: 177
Liittynyt: Su Syys 03, 2006 21:06

Viesti Kirjoittaja sabanisti900 »

SAABriina ON LEIMASSA

Voi tätä riemun määrää. Öljynvaihto ja kovaa ajoa ohjelmassa juhannukseksi. Ei ole vaikea arvata kenen olevan kuski:)

Ikuisuusprojektiksi venähtänyt homma vaatii vielä konepellin, mutta nyt senkin voi hakea omin voimin. HUAHAHAHAAHaaaaaaaaaaaaa..
Kyynel tässä jo kirpoaa.. :') ...

Kiitos kaikille lohduttavista sanoista ja kannustuksista, niin myötä-, kuin vastoinkäymisissä!

Nyt voisi ottaa oluen....EIKU!! TURBOHUMALAN:D



Jos otat et aja. Jos kuitenkin ajat, niin jalkakäytävällä ja ilman valoja.
9-5 Aero Hirsch -06
Omistetut: 9-5 Aero (Stage 1) -04, 9-5 Aero (Stage ?) -01, 9-3 Aero -00, 9-5 Aero -06 perheauto, OG900T16-84, 9000 CC T16 -87. OG900S -91, 900i -90 , 9-5 2,3t Arc -02
Vastaa Viestiin