peltisarjaa 900i16,,,,,

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24629
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

peltisarjaa 900i16,,,,,

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

eli laippa olis valmiina ja kulmaputkia olis mallia varten hankittuna.

kysymys. teenkö putken 4-1 vai 4-2-1 mallisen?

ja kuinka pitkät putken olis sopivat? no alankirjallisuutta kyllä löytyy,mutta jos tekis samantyyppisen kuin on tuossa projektiosiossa olevan 99rallyen pakosarja,tai samantyyppisen että yhdistyis nuo putket alempana ja siitä jatkuis katille....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10502
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Karkeasti yleistettynä 4-2-1 sarjalla saat säädettyä tuon parhaan väännön mieleiseen kohtaan. Säätö tapahtuu putkien mitoituksella. 4-1 sarjalla taasen haetaan yleensä maksimitehoja, eli se mitoitetaan siten että saadaan mahdollisimman kivasti hummia koneesta, tai toisaalta jos 4-2-1:lle ei vaan ole tilaa, niin joutuu tyytymään 4-1 sarjaan.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24629
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

juu näin olen lukenut.... pitänee tutkia tuota 4-2-1 vaihtoehtoa parhainpana vaihtoehtona ... onneksi vaparisaabissa on tilaa tuolla vänkärin puolella.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Vastaa Viestiin