Hieno se joka tapauksessa on
9-5 TurboPilot
Täng juu. Tulipa asia selväksi. Olenkin ihmetellyt mitä puuttuu, kun omassakin löytyy venakopasta paikka kierteillä jollekkin laitteelle...Frostgrey kirjoitti:Alipainepumppu, löytyy automaateista!tami kirjoitti:Taas yksi tyhmä kysymys?
Tuossa "The Akkukotelo" -kuvassa näkyy harmaa mutikka ahtoputken alla, kiinni venakopan päädyssä. Mikä härveli se on?
Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Alipainepumppu saa voimansa nokka-akselista missä vanhemmissa saabeissa on virranjakajatami kirjoitti:Täng juu. Tulipa asia selväksi. Olenkin ihmetellyt mitä puuttuu, kun omassakin löytyy venakopasta paikka kierteillä jollekkin laitteelle...Frostgrey kirjoitti:Alipainepumppu, löytyy automaateista!tami kirjoitti:Taas yksi tyhmä kysymys?
Tuossa "The Akkukotelo" -kuvassa näkyy harmaa mutikka ahtoputken alla, kiinni venakopan päädyssä. Mikä härveli se on?
Saab 9-3 TTID Vector 2008
pade kirjoitti:Oliko tämä nyt siis ihan pakasta vedetty? Vai hieman ajettu?
Hieno se joka tapauksessa on

Olihan sillä jo 10,5km ajettu, kun aamulla kävin sen hakemassa... nyt on mittarissa jo yli 100km
Tuossa vielä pari kuvaa:


Eski
Upea peli, onneksi olkoon, helppo uskoa ettei ole ikävä kiukuttelevaa Aeroa 
Voisikos muuten siihen venttiilikoppaan laittaa esim. jotain hyvälaatuista akryylilakkaa jottei lähtisi hapettumaan?
Meitsin makuun tuo mittaristo on paljon tyylikkäämpi kuin vanha, selkeydestä viis, melkein tuo silti kaipaisi sellaista harjattua alumiinipintaa kojelaudan koristeeksi
Voisikos muuten siihen venttiilikoppaan laittaa esim. jotain hyvälaatuista akryylilakkaa jottei lähtisi hapettumaan?
Meitsin makuun tuo mittaristo on paljon tyylikkäämpi kuin vanha, selkeydestä viis, melkein tuo silti kaipaisi sellaista harjattua alumiinipintaa kojelaudan koristeeksi
Viimeksi muokannut ng900aero, Su Kesä 24, 2007 10:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Löytyisiköhän keneltäkään vinkkiä miten Nokian CARK112 HF-sarja asennetaan tuon Saabin TEL1-valmiuden kaveriksi..? Olen purkanut tuon HF-sarjan vanhasta autosta pois, mutta jätin PCU-4 -virtakaapelin autoon, kun en uskaltanut katkaista piuhoja, joten sellainen pitänee hankkia puhelinkaupasta. Myös Nokian mikki jäi purkamatta, mutta tuossa TEL1:ssä pitäisi olla mikki valmiina, joten sitä ei liene tarvita...
Eski
Eski
-
Turbo Sensonic
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Onneksi olkoonEski kirjoitti:No niinhän siinä sitten kävi, että AeroWagon vaihtuu 2.0t TurboPilottiin![]()
TurboPilot-vakiovarusteet:
-automaattivaihteisto
-17" 3-spoke doublet ja Continental SportContact2 225/45R17
-Sport-etupenkit
-cruise ja SID2
-korinväriset etu- ja takapuskurin alaosat, helmat ja ovenkahvat
Lisävarusteet:
-Saabin 185hv virityssarja
-Bi-xenonit
-titan grey -metalliväri
-kattokaiteet
TurboPilot on luovutushuoltoa, virisarjan, vetokoukun ja lohkolämppärin asennusta vaille valmiina kaupan pihassa:
Luovutus näillä näkymin torstaina...
Eski
Toivottavasti tämän yksilön kanssa ei ole niin paljon ongelmia kuin Aeron kanssa oli. Eikös Saab väitä, että vm. 2004-> 9-5:sissa olisi se kuuluisa "oil sludge" -ongelma korjattu?
Mulla on HF -setin ja tuon sovitejohdon ohjeet suomen-/ruotsinkielisinä PDF:nä. Lähetänkö ne sulle ja mihin osoitteeseen?
Niin, ja jos niitä nahkajakkaroita kaipaa, niin eikös niitä saa SDCC:ltä sopuhintaan?
P.S. Meikäläisen duunikärryssä 9-3SS 1.8i Linear Business lasissa 80000 km. Kun saisi äkkiä tuon 150000 km lasiin, niin saisi alle tuon faceliftatun 9-3:n
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Jep, huohotusongelma on ratkaistu M2004. Myös käytännön kokemukset osoittavat, että vastaavia ongelma ei esiinny enää; jakopäät kestää ja öljyt pysyy koneessa... Nahkajakkaroita tosiaan saa SDCC:ltä ja audiota voi parantaa paremmillakin tuotteilla kuin Saab-original pahvikaiuttimilla
Lainaa SS jollekin kaupparatsulle, niin tulee kilsat täyteen nopeasti
Eski
Lainaa SS jollekin kaupparatsulle, niin tulee kilsat täyteen nopeasti
Eski
On tuo uusi 9-5:n keula kyllä hienoimpia saabin muotoja meikäläisen silmään. Toivottavasti seuraavissa mallisarjoissa säilyttäisivät tuon ilmeen.
Nahkajakkaroista heräs jo hivenen sammunut kiinnostus 9-5:een:
-Mikä tuo SDCC on ja mihin hintaan saisi Turbo Pilottiin nahkajakkarat?
Tällä hetkellä vaihtotarjous 9-5 Aerosta neuvoteltu uuteen C4:ään lähes kaikilla varusteilla joihin kuuluu nahkapenkit. Turbo Pilotista voisi vielä käydä kyselemässä tarjouksia maakuntien saab edustajilta jos olisi toivoa saada siihen nahkajakkarat vaikka itse asennettuna:) Tällä hetkellä meillä on molemmissa autoissa nahkajakkarat ja lasten kanssa on helpompi pitää auto sisältäkin siistinä..
Uudessa Vectra Wagonissa tuntui olevan saman-näköiset penkit (yllättävän samanlainen auto on muutenkin). Ulkonäkö ei taas Vectrassa mitenkään miellytä vaikka hinta onkin kohdillaan. Vectra Wagon Sport 2.0 Turbo M6 laatikolla lähtisi 37ke, joten ei hintaero enään Turbo Pilottiin ole hirveä jos tietäisi että varustelutasoa voisin itse parannella helposti? Ainakin nahkajakkarat siihen olis saatava..
Nahkajakkaroista heräs jo hivenen sammunut kiinnostus 9-5:een:
-Mikä tuo SDCC on ja mihin hintaan saisi Turbo Pilottiin nahkajakkarat?
Tällä hetkellä vaihtotarjous 9-5 Aerosta neuvoteltu uuteen C4:ään lähes kaikilla varusteilla joihin kuuluu nahkapenkit. Turbo Pilotista voisi vielä käydä kyselemässä tarjouksia maakuntien saab edustajilta jos olisi toivoa saada siihen nahkajakkarat vaikka itse asennettuna:) Tällä hetkellä meillä on molemmissa autoissa nahkajakkarat ja lasten kanssa on helpompi pitää auto sisältäkin siistinä..
Uudessa Vectra Wagonissa tuntui olevan saman-näköiset penkit (yllättävän samanlainen auto on muutenkin). Ulkonäkö ei taas Vectrassa mitenkään miellytä vaikka hinta onkin kohdillaan. Vectra Wagon Sport 2.0 Turbo M6 laatikolla lähtisi 37ke, joten ei hintaero enään Turbo Pilottiin ole hirveä jos tietäisi että varustelutasoa voisin itse parannella helposti? Ainakin nahkajakkarat siihen olis saatava..
Mondeo Ecoboost 2.0 mk4.5 Powershift
Saab historia:
Saab 900 T16 1991
Saab 99 Turbo 1978
Saab 900i 1985
Saab 900 Turbo8 1986
Saab 900 Turbo 16 1992
Saab 900i 1987
Saab 900i 1988
Saab 900i 1989
Saab historia:
Saab 900 T16 1991
Saab 99 Turbo 1978
Saab 900i 1985
Saab 900 Turbo8 1986
Saab 900 Turbo 16 1992
Saab 900i 1987
Saab 900i 1988
Saab 900i 1989






