3bg passat ja 9-5 ovat vakioalustalla melkoisia lullia. Uudesta passatista en tiedä kun en ole ajanut.
Nykyinen passat on varsin mukava auto maantiellä kun on Eibachin -30mm jouset, sachsin iskarit ja renkaat 225/45-17 + sportpenkit on varsin mukavat pidemmälläkin matkalla.
Tosin voisin kuitenkin vaihtaa passatin 9-5 2.2 dieselifarkkuun vectorina, sporttialustalla + muilla hiluilla
9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 9-3 cabriolet 2.0t A SE -00, 900i 16valve 3d - 93
Onhan ne voinu kyllä olla jäässä ne takaovet mullakin, mutta kun en niitä kovin usein viime talvena tarvinnu niin en välttämättä huomannu.
Onneksi tuo öljynkulutus ei tunnu koskevan ainakaan tätä ooppelin moottoria mikä omassani pyörii. Onneksi ennakkoluulot sen suhteen osottautui vääriksi.
Saabin omistaja vuodesta -90
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
Mike: on 2.2:ssa ollut öljynkulutusongelmaa ainakin omegassa. Erä koneita joissa sylinterien hoonaus on tehty päin peetä. Sitten on surullisenkuuluisat VP44:n ongelmat
summasummarum: kaikissa näissä romuissa on omat ongelmansa...toisissa enemmän toisissa vähemmän
9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 9-3 cabriolet 2.0t A SE -00, 900i 16valve 3d - 93