MORO!
Kytkimestä petti ohjaamon puolella olevan rautahässäkän(jossa työsylinteri kiinni), liitos mikä pitää työsylinterin isommassa osassa kiinni.Eli kytkinpoljin on kuollut...Auto hinattiin Torekin pihalle, Onko tietoa saako sen hitasattua vai pitääkö ostaa koko homma uutena??Tuleeko siis lompakkoon tyhjiö, eli saako muualta kuin Länsiautosta? ja mitäköhän maksaa kyseinen osa??
Auto 9000CDE 2.3T vm 95
KIITOKSIA!
Jätti tielle!Kytkin petti!
Re: Jätti tielle!Kytkin petti!
Kyse on siis varmaankin pääsylinterin kiinnikkeistä. Työsylinteri löytyy konehuoneesta. Riippuu, miten pahasti on mennyt, että pystyykö/uskaltaako hitsata.2.3TT kirjoitti:MORO!
Kytkimestä petti ohjaamon puolella olevan rautahässäkän(jossa työsylinteri kiinni), liitos mikä pitää työsylinterin isommassa osassa kiinni.Eli kytkinpoljin on kuollut...Auto hinattiin Torekin pihalle, Onko tietoa saako sen hitasattua vai pitääkö ostaa koko homma uutena??Tuleeko siis lompakkoon tyhjiö, eli saako muualta kuin Länsiautosta? ja mitäköhän maksaa kyseinen osa??
Auto 9000CDE 2.3T vm 95
KIITOKSIA!
Autot nyt:
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
Mulla kävi just sama.
Arvioin kumman tekisin, hitsaus tai koko hässäkän vaihto. Päädyin hitsaamaan ja luulen että se oli huomattavasti helpompi/nopeempi/halvempi tapa. Ei edes sähkölaitteet ottanu itseensä, kunhan vaan pitää maadoituksen lähellä. Ja hyvin on kestäny.
Ps. kyllä sillä autolla pätkän ajaa voi/pystyy vaikka ei kytkintä olekkaan
Arvioin kumman tekisin, hitsaus tai koko hässäkän vaihto. Päädyin hitsaamaan ja luulen että se oli huomattavasti helpompi/nopeempi/halvempi tapa. Ei edes sähkölaitteet ottanu itseensä, kunhan vaan pitää maadoituksen lähellä. Ja hyvin on kestäny.
Ps. kyllä sillä autolla pätkän ajaa voi/pystyy vaikka ei kytkintä olekkaan
JEPS!
Torek Auto hoiti homman hitsaamalla ym , kun kerrottiin että semmonen korjaus sopii hyvin eikä tarvitse ns, uusia "takuu" osia..
125e oli koko lasku, eli mielestäni ei paha koska sisältää työt paskamaisessa kolossa ym, eikä sitä varmaan ihan puolessa tunnissa nysvää kuntoon.
Paljonkohan olis maksanu jos ois hinannu Länsiautoon ja uutta palikkaa paikalle/työt päälle, ja olis joutunu odottelemaan kauemmin että olis saanu kärryn taas alle.
Kiitoksia vastauksista!
Torek Auto hoiti homman hitsaamalla ym , kun kerrottiin että semmonen korjaus sopii hyvin eikä tarvitse ns, uusia "takuu" osia..
125e oli koko lasku, eli mielestäni ei paha koska sisältää työt paskamaisessa kolossa ym, eikä sitä varmaan ihan puolessa tunnissa nysvää kuntoon.
Paljonkohan olis maksanu jos ois hinannu Länsiautoon ja uutta palikkaa paikalle/työt päälle, ja olis joutunu odottelemaan kauemmin että olis saanu kärryn taas alle.
Kiitoksia vastauksista!