Järki vai lisää..... tehoja

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
jthing
"Aero"
Viestit: 301
Liittynyt: Ma Elo 22, 2005 15:10
Paikkakunta: Vancouver

Viesti Kirjoittaja jthing »

No ton paloilmiön perusteella sanoisin ettei niitä ole tarkoitettu mihinkään. Toivotaan että nyt kestää edes normaalia kauempaan tai tuli kalliiksi tää leikki.
Viimeksi muokannut jthing, Pe Elo 25, 2006 06:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-5 Aero Wagon MY04
S-SK #2566, STCF #27
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Jarru päälläkös te siellä radalla ajelette. 8O
Monella meni ajon jälkeen pirssi parkkiin ja känkkä päälle :lol: :lol:
Savu nousi jarruista parkissa. 8O

Ois tarjottu edes jäähdyttelykierros ja parkkiin ilman känkkää.

Muutes, kuinka suurta ahtopainetta vastaa joku steg 4.

taitaa olla rahastajien, noi stegit, 8O
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

Firges9000 kirjoitti:Jarru päälläkös te siellä radalla ajelette. 8O
Monella meni ajon jälkeen pirssi parkkiin ja känkkä päälle :lol: :lol:
Savu nousi jarruista parkissa. 8O

Ois tarjottu edes jäähdyttelykierros ja parkkiin ilman känkkää.

Muutes, kuinka suurta ahtopainetta vastaa joku steg 4.

taitaa olla rahastajien, noi stegit, 8O
No ei oltu edes radalla, pari tiukempaa jarrutusta vaan, ja etupalat kärys eli käkkärillä ei vaikutusta. Voipi olla että niissä mun palois oli sitä punasta paskaa vielä ja se palo, nyt ei vingu enää niin paljon... :roll:
tippitappi
"Tuplakaasari"
Viestit: 83
Liittynyt: To Kesä 21, 2007 17:32

Viesti Kirjoittaja tippitappi »

Luulis kumminkin,että jos sitä tehoa haluaa lisää,niin ensiksi perusasiat kuntoon?

Asiaa voi kysyä vaikka keneltä esim. kisakoneita tekevältä.
Siis ensin se peruskone kuntoon,niin sit se kone kestääkin jotain,ja ei samalla mene ne uudet "viripalikat" paskaksi.
Ja kestää huomattavasti pitempään se kone.
Tosin siinäkään ei kannata unohtaa sitä sisäänajoa; kaverilla oli just laitettu Manta, malttoi ne ensimmäiset 2km ajaa nätisti, sitten piti kokeilla,et kuis lähtee.
Ykkönen,kakkonen,kolmonen,ja bänks.
Ei mennyt laatikko eikä perä,mut uusia mahlen mäntiä ym. pääs ostamaan.
Kaikkeen sitä sortuu : )
tippitappi
"Tuplakaasari"
Viestit: 83
Liittynyt: To Kesä 21, 2007 17:32

Viesti Kirjoittaja tippitappi »

Siis alkuosaa tästä aiheesta lueskelin :oops:

No mutta kumminkin. Tosin jollain 30hv:llä ei kai kauheasti ole väliä,mutta vaikuttaahan se kumminkin.
Et jos muuten olis ajanut vaikka 50tkm,niin se laukee siihen pieneen tehonlisäykseen kokonaan.
Tietysti jos rahaa on,niin ainahan voi leikkiä minkälaisia leikkejä tykkää ja sattuu mieleen tulemaan :D
Kaikkeen sitä sortuu : )
Ahtopaine
"Hölösuu"
Viestit: 1173
Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo

Viesti Kirjoittaja Ahtopaine »

Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Avatar
JiiVee
"Hölösuu"
Viestit: 1103
Liittynyt: Pe Syys 22, 2006 14:29
Paikkakunta: Hausjärvi - Tre- Seinäjoki

speedparts miellyttää

Viesti Kirjoittaja JiiVee »

Laitoin keväällä kiinni speedpartsin stage 4:n. Stage 1:n boksi on tallessa, jos vaikka katsastasi sillä.

Tottakai hirvittää voimansiirron kestävyys, mutta en minä paikaltani kiihdyttelekään. Kerran kokeilin, mutta sutii vain. AERO:n kytkin on toistaiseksi kestänyt. Vastoin pelotteijoiden kantaa, kytkin sopi suoraan alkuperäiseen vauhtipyörään.

Ohituksissa yli 300 hv sitten jo sellainen, että kajakki trailerin päällä perässä voi ihan hyvin ohittaa. Ilman traileria kiihtyvyys pitää itse kokea. Aloitin itsekin 170 hv:n matalapaineturbosta. Tasapainoakselit ovat äänettömät tai sitten poistettu jo aikaisemmin.
Saab 9000 CDE 2,3 T -95 (Speedparts stage 4), Saab 96 -71 (stage 1), Saab 96 -63, Audi A4 1,9 Tdi Quattro -03 stage 1, Taunus 17 m umpikylki -61 (MR), Rover 75 estate 2,5 V6 -03, Taunus 17 M sedan -61, Corolla LB
hma
"Aero"
Viestit: 387
Liittynyt: Ti Touko 24, 2005 15:45
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja hma »

JouniCSE kirjoitti:EBC:t saa vesilintua.. syttyvät palamaan mokomat... :roll:
Saman on tehny vihreet useempaan kertaan... Plaatua.
Heikki Manninen
Saab 9-3X 2.0T A -10
Saab 9-5 2.3t BioPower A Vector SportCombi -07 (ex)
Saab 9-5 Aero A Sedan -05 (ex)
Saab 9000 2.3T A50 -98 (ex)
Vastaa Viestiin