Mikä olisi järkevin korjaustoimenpide? Käytetyn askin kanssa voi käydä sama juttu jonkun kilsan jälkeen
 Olisko kaikkien laakerien uusiminen kuinka hankala projekti? Samalla askista saisi varmaan vahvemmankin parempien laakerien avulla?
 Olisko kaikkien laakerien uusiminen kuinka hankala projekti? Samalla askista saisi varmaan vahvemmankin parempien laakerien avulla?Olisiko jollakin klubilaisessa mahdollisuutta tehdä askiremonttia/vaihtoa? Paikallinen merkkihuolto ei tajua asiasta mitään ja velottaa aivan poskettomia summia. Työstä maksaisi mieluusti jollekin taitavalle kaverille joka on tehnyt homman ennenkin
 Olisi kiva saada luxi takaisin baanalle, kun täydellinen ruostekorjauskin oli jo kiikarissa.
  Olisi kiva saada luxi takaisin baanalle, kun täydellinen ruostekorjauskin oli jo kiikarissa.Saa myös tarjota ehjää 5-lovista laatikkoa!!!





 niitä muutama tullut laakeroitua. Siihen esijännitykseenkin sain korjaamolta semmoisen näppituntuma ohjeen, millä olen kiristänyt pääakselin laakerit. Nyt ei ole kolmeen vuoteen tullut satkun laatikoita laitettua, kun tuli siirryttyä kokonaan tonnari/NG kantaan
 niitä muutama tullut laakeroitua. Siihen esijännitykseenkin sain korjaamolta semmoisen näppituntuma ohjeen, millä olen kiristänyt pääakselin laakerit. Nyt ei ole kolmeen vuoteen tullut satkun laatikoita laitettua, kun tuli siirryttyä kokonaan tonnari/NG kantaan  