Tekniikan vaihto

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
anttisb
"Kaasari"
Viestit: 38
Liittynyt: Ke Tammi 10, 2007 23:15

Tekniikan vaihto

Viesti Kirjoittaja anttisb »

Olisi aikomus vaihtaa saab 900t8:n tekniikka 900c:n koriin. Tuleeko prosenttiongelmia autoon. :?
"kuuppa"
Frostwind
"Hölösuu"
Viestit: 1105
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 11:14
Paikkakunta: Alavus

Re: Tekniikan vaihto

Viesti Kirjoittaja Frostwind »

anttisb kirjoitti:Olisi aikomus vaihtaa saab 900t8:n tekniikka 900c:n koriin. Tuleeko prosenttiongelmia autoon. :?
Tuskinpa jos ei aikaisempia muutoksia. Onhan noita vaihdeltu.
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Suabisti
"Hölösuu"
Viestit: 1850
Liittynyt: La Elo 21, 2004 23:22
Paikkakunta: Pori/Alavus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Suabisti »

Pitäiskö näistä tekniikan vaihto/muutosprosentti jutuista värkätä jonkunlainen FAQ :roll: :!: :lol:
#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Jotenkin vaikuttaisi siltä, että pitäisi joku semmonen yhteenveto olla og-kaluston tekniikanvaihdoksista ja katsastamisesta. Jatkuvalla syötöllä tulee näitä kyssäreitä. Itekin olin joku aika sitten pohtimassa ja kyselemässä asioita, kunnes sain autoni nippuun.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Vastaa Viestiin