Turbo900 kirjoitti:Melko naurettavalta kyllä tuntuu.
Monta vuotta näytti yhden Oululaisauton puskurissa olevan teipistä tehty rekkari ja se sai ainakin olla ihan rauhassa.
NIIN, mutta toista se on täällä meilläpäin, kytät senkun istuskelevat grillillä mutustelemassa purilaisia kun kuulevat meikäläisen kaahavan mutkan takaa...ja käsi ojossa tielle&syynäämään...ketä vois oikeesti kiinnostaa toisten autot/niiden pienet "virheet" noin paljon
peinu kirjoitti:Tuunatulla autolla ajaminen on veren kerjäämistä nokastaan. Mitä enemmän poikkeaa muusta liikenteestä sen enemmän kiinnostaa jepareita.
peinu kirjoitti:Tuunatulla autolla ajaminen on veren kerjäämistä nokastaan. Mitä enemmän poikkeaa muusta liikenteestä sen enemmän kiinnostaa jepareita.
Jep, näin on. Se on yksi syy, miksi en ole itse laitellut autoon mitään spoileri- & koripaketteja jne., vaan olen pitänyt auton ihan vakion näköisenä madallusta ja vanteita lukuunottamatta, jotka on laitettu pikemminkin ajo-ominaisuuksien kuin ulkonäön takia
Kaikista "pahin" kombinaatio olis varmaan se, että olis autossa kiinni joku steg 6 ja sitten aivan tajuton spoileripaketti. Siihen kun kytät ja katsastusinsinöörit iskee silmänsä niin...
TuuSaR kirjoitti:Mitähän poliisi tuumaisi jos ajelisi nopean näköisellä autolla kypärä päässä
Siitä vaan ehdotusta kypäräpakosta päättäjille. Olen usein miettinyt milloinka joku väittelisi aiheesta: Montako kuolonuhria vuodessa säästyisi, jos kaikki autoilijat pitäisivät kypärää päässään! Tulos saattaisi yllättää!
FAK! Nyt lähti sitten multakin kortti, eikä tosiaan ollut mikään pieni ylitys.
Turunväylällä 196kmh 100 alueella
Täyttä tyhmyyttä, mitenkään ei voi puolustella
Voi jumalauta mikä fiilis nyt ja se ei ainakaan helpota yhtään et kaveri päätti laatottaa auton takapenkin samana iltana
paha paha..
Missäpäin turunväylää nappas?
Ei kyllä ihan heti varmaankaan tuu kortti takas.
Minäkin sain taas sakot, 94km/h 60km/h rajoituksella.
18 päiväsakkoo napsahti.
Kyllä mulla vaan tuuri käy. Tänään tulin mikkelistä Jyväskylään kakssataa lasissa, niin no vähän molemmin puolin. Sit ku skoudet tulee vastaan, niin eikö mun eessä oo joku golf kuski joka ajaa yhdeksää kymppiä, joten joutu hiljentää ja selvis ilman sakkoja.
P.S. Kyl siin matkalla yks rensu mies yritti uhitella mutku rojautti nelosella kaksataa lasiin ja dumppisihahti, niin johan äijä jäi.
OK. Onhan tää pahasta hurjastella, mut mitä muutakaan köyhällä opiskelijalla on ku turbo kyyti..?
No joo, eihän mullakaan ole kuin se takaspoikka, tarravirityksiä, valoluomet ja uudet vanteet, mutta
niin ne vuokot vaan eilen aamulla lähtivät seuraamaan ihan kotioven edestä, kuin hai laivaa, ja lähes duunipaikalle asti
sain siis ilmaisen poliisisaattueen. Kiitos ja kumarrus siitä !
Rommitommi kirjoitti:FAK! Nyt lähti sitten multakin kortti, eikä tosiaan ollut mikään pieni ylitys.
koittakaahan nyt olla jäämättä kiinni kun kesäkin on vasta aluillaan
Rommitommi kirjoitti:FAK! Nyt lähti sitten multakin kortti, eikä tosiaan ollut mikään pieni ylitys.
koittakaahan nyt olla jäämättä kiinni kun kesäkin on vasta aluillaan
Ei millään pahalla, mutta tämä touhu rupeaa kohta muistuttamaan erehdyttävästi erään toisen klubin toimintaa, missä kortin menetys on enemmänkin sääntö kuin poikkeus.
Muistan kuulleni jostain että viime viikon tehoviikon saldo olisi ollut noin 200 settiä pois, eli taitaa kevättä olla rinnassa aika monella tähän aikaan vuodesta. Toivottavasti homma ei kenekään osalta pääty siihen että heinä kasvaa nenästä ennen aikojaan.