saabisti900 kirjoitti:Pitää nyt vähän kysellä, että mitä mieltä muut on

Tai mitä oikeastaan ehdotatte?
Ajoin tutkaan 108, 40 alueella. Käsittely on nyt sitte 1.6. Niin kauanko luulette, että mulla on kortti pois? Olisko vaan kuukauden, kaksi tai jopa kolme? Ja mitä siellä oikeudessa kannattaisi tehdä, jotta saisi kortin nopeammin takaisin? Kannattaisiko vedota kesätöihin, anella tai mitä?
Olisi mukava kuulla toistekin kokemuksia, jos on ollut suurinpiirtein samassa tilanteessa.
Aika hyvin jos kuukaudella tai parilla selviät. Kaveri ajoi vähän reilua 170kmh 120alueella ja menetti kortin puoleksi vuodeksi.....
Itse olen jo valmistautunu puoleen vuoteen, ei ainakaan tule yllätyksiä.
Saahan sen kortin takaisin jo marraskuussa
Mutta joo ehkä sitä pitää sitten itekkin yrittää puolustella jotain, vaikka ei tota pahemmin voi puolustella. Tulin siitä Leppävaaran rampista ja sitten menin rekan ohi ja huomasin, että tie on täysin tyhjä ja olen ajanut siitä varmaan n+1 kertaa, niin ajattelin, että jos sitä nyt tän kerran painas kaasun pohjaan ja tieteki sillä kerralla ne poliisit oli siellä vastassa
Varsin typerää oli mennä tuollaista tekemään, mutta sinäänsä harmittaa kun lähes aina tulee pidettyä noi nopeudet siinä rikesakkorajan alapuolella ja sen kerran kun.... No mitäs tässä selittelemään. Tyhmästä päästä kärsii koko keho=polkupyörä esiin ja baanalle