öljy- vai kaasuiskarit?
-
- "Aero"
- Viestit: 364
- Liittynyt: Ke Helmi 11, 2004 13:19
öljy- vai kaasuiskarit?
Saab 900 vm-87. ELi onko kaasu- vai öljyiskarit?
Esiasennusiskarit ovat öljyiskarit, mutta osta koko kierros edullisia kaasuiskareita. vaihda siis joka nurkkaan.
Huomaat ensimmäisen sadan metrin ajon jälkeen että oli hyvä idea.
Huomaat ensimmäisen sadan metrin ajon jälkeen että oli hyvä idea.
----- No more Saabs -----
ex 9-5 Wagon 2.0t SP Business A4 Sun Green, 2000
ex 900 Combi Coupe 2.1 16v M5 Carrara White, 1993
ex 900 Cabriolet 2.0t 16v A3 Monte Carlo Blue, 1992
ex 9-5 Wagon 2.0t SP Business A4 Sun Green, 2000
ex 900 Combi Coupe 2.1 16v M5 Carrara White, 1993
ex 900 Cabriolet 2.0t 16v A3 Monte Carlo Blue, 1992
Ja laita sitte vaikka sachsit. Ei kannata laittaa KYB tai Monreot tms. Pakkasella helvetin kovat ja muutenki pintakovia. Sachsit on ollut hyviä ja mukavia.
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2054
- Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
- Paikkakunta: urjala
Oli kerran säädettävät konit mutta kesti kahdestatoista puoleenpäivään. En suosittele , takuu ei pelaa.Motoral pa..a maahantuoja.
99;ssä alla Bilsteinit ja on hyvät ! Kolmessa 900;ssa sassit ja sitä ennen KYBejä , Monroita ym. ja Sassit niistä kolmesta merkistä parhaat. 900 en oo bilsteinejä kokeillu ku ei tiiä mitkä käy matalalle sport -alustalle.
Tietääkö kukaan tyyppinumeroita ko. Bilsteineille ?
99;ssä alla Bilsteinit ja on hyvät ! Kolmessa 900;ssa sassit ja sitä ennen KYBejä , Monroita ym. ja Sassit niistä kolmesta merkistä parhaat. 900 en oo bilsteinejä kokeillu ku ei tiiä mitkä käy matalalle sport -alustalle.
Tietääkö kukaan tyyppinumeroita ko. Bilsteineille ?
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
Jotenkin tuntuu, että öljyiskarit on , mennyttä päivää . Itse olen käyttänyt kaasuiskareita viimeiset 15 vuotta. Satkussa oli Monroen SensaTrackit ja pidin niistä .
Olen kuullut , että Monroelta tulee maanataipäivän kappaleita . Itselle ei vaan tainnut sattua sellaisia . Takuuhan noissakin lienee.
Tontussa on Sachsin Sportit.Pikkuisen kovat kaupunkinopeuksilla ,mutta paranee vauhdin kasvaessa ja motarilla tosi hyvät.
Olen kuullut , että Monroelta tulee maanataipäivän kappaleita . Itselle ei vaan tainnut sattua sellaisia . Takuuhan noissakin lienee.
Tontussa on Sachsin Sportit.Pikkuisen kovat kaupunkinopeuksilla ,mutta paranee vauhdin kasvaessa ja motarilla tosi hyvät.
Itellä oli muistaakseni nopassa monroen kaasuiskarit ja tykkäsin kyllä kovasti niistä,ei ole pahaa sanottavaa kaasuiskareista,ihan hyvä valintahan se on Tonnarissa taas öljyiskunvaimentimet jotka on uusittu lähiaikoina ja nekin monroet,ihan hyvät nekin,eli positiivisia kokemuksia molemmista vaihtoehdoista
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 161
- Liittynyt: Su Tammi 01, 2006 20:51
- Paikkakunta: Pori
KYBin Gas A Justit tuntuvat ainakin minusta hyviltä. Ne ovat yksiputkiset kaasuiskarit, ne eivät ole tavalliset KYBin kaasut vaan ns. kovempaan ajoon tai vaikkapa jos kärryä kiskoo perässä...
Tämä vaan siksi, että jos on hankkimassa niin tavalliset kaasut yleensä vaan myydään jos ei erikseen tule puhetta jostain ....hmmm...paremmasta..
Jämäkkä alusta ainakin syntyi näillä ja siihen kaveriksi samalla uudet jouset, niin jees..
Tämä vaan siksi, että jos on hankkimassa niin tavalliset kaasut yleensä vaan myydään jos ei erikseen tule puhetta jostain ....hmmm...paremmasta..
Jämäkkä alusta ainakin syntyi näillä ja siihen kaveriksi samalla uudet jouset, niin jees..
SAAB 9-3 2.0t -01 (käyttis)
SAAB 96-79 (ikuisuus projekti)
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2054
- Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
- Paikkakunta: urjala
itsellä konin iskarit ja ovat jämäkät kyllä, mutta huonolla tiellä liian kovat.
itse tykkään eniten noista scahsin kaasu iskareista on hinta ja laatu kohdallaan.
bilsteinejä vois kyllä koittaa seuraavan kerran kun ei ole kokemusta moisista.
itse tykkään eniten noista scahsin kaasu iskareista on hinta ja laatu kohdallaan.
bilsteinejä vois kyllä koittaa seuraavan kerran kun ei ole kokemusta moisista.
900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
900s 5d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
900s 5d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918