puristusSUHDE laskuri?

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
DIggItaLLr
"Hölösuu"
Viestit: 1437
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
Paikkakunta: Suomen Miami

puristusSUHDE laskuri?

Viesti Kirjoittaja DIggItaLLr »

Eli onko enään hengissä? Haulla <puristusSUHDE +laskuri> löyty 1 osuma. Tosin laskurin linkki on kuollut"440".

Onko tätä maamainioo systeemii enään missään esillä?

EDIT:
Todella fataalian vihettä :oops:
Viimeksi muokannut DIggItaLLr, Ti Heinä 10, 2007 18:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Haza
"Hölösuu"
Viestit: 1299
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:59
Paikkakunta: Merimasku

Viesti Kirjoittaja Haza »

#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Aero Cabriolet M01
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
DIggItaLLr
"Hölösuu"
Viestit: 1437
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
Paikkakunta: Suomen Miami

Viesti Kirjoittaja DIggItaLLr »

No ei tä laskuri vastannu kysymykseen ettö jos on:

T16 84 männät ja i16 -91 kansi?

Eli onko i16 ja t16 kansissa eroa, siis näissä uudemmissa.
junnu
"Aero"
Viestit: 479
Liittynyt: Ti Touko 03, 2005 08:34
Paikkakunta: pietarsaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja junnu »

Itellä i16 kansi,enkä huomannu mitään eroa T kanteen?Palotilasta saa aikas paljon tavaraa pois.palotila on sama kuin t16.Tietty kanavat kunnolla auki.Oli aikaisemmin juttua puristuksistahttp://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... t=puristus
Tuolla laskureita http://www.jarvisua.com/kr/viritys.shtml
puh.050-3748237
#3078
DIggItaLLr
"Hölösuu"
Viestit: 1437
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
Paikkakunta: Suomen Miami

Viesti Kirjoittaja DIggItaLLr »

Juu eki kansista oli nimenomaan kysymys. Itselläni on juuri se kutina että kaikki 16v kannet omaa saman palotilan.

Oli tässä yks ilta mutupuhetta että I-kannessa olisi pienempi palotila... Mutta tämä oli siis tätä legenaarista mutu(TM) puhetta.

Joten itselläni on tällähetkellä puristukset 8.72 8O

84 männät ja 91 kansi... Kolvi käteen ja APC:ta ruuvaamaan siis.
Vastaa Viestiin