Aero tonnari 2,0T moottorilla?!

http://www.nettiauto.com/1366941
Omistajan mukaan rek. otteessa lukee: 5d combi sedan 9000 aero 2.0 136kw
Nikke_M kirjoitti:Olenkohan mä ihan pihalla, ja sekoilen, vai kuulostaako tämä oudolta..
Aero tonnari 2,0T moottorilla?!![]()
http://www.nettiauto.com/1366941
Omistajan mukaan rek. otteessa lukee: 5d combi sedan 9000 aero 2.0 136kw
Kaide kirjoitti:Nikke_M kirjoitti:Olenkohan mä ihan pihalla, ja sekoilen, vai kuulostaako tämä oudolta..
Aero tonnari 2,0T moottorilla?!![]()
http://www.nettiauto.com/1366941
Omistajan mukaan rek. otteessa lukee: 5d combi sedan 9000 aero 2.0 136kw
Ja kuinka ollakaan , tuontiautolla ajettu just se maagisesti karvan alle 200tkm ... eeeeiii oooo ruvattu, ei varmaan oo![]()
Kaide
Onnittelut! Hieno auto.asko76 kirjoitti:![]()
![]()
![]()
Sopiii tulla pihalle katsomaan niin ei tarvii pähkäillä
![]()
![]()
![]()
Myyjänä tässä ollaan,ja huomenna näyttämään konttorille,myydään katsastettunaMarko A kirjoitti:Onnittelut! Hieno auto.asko76 kirjoitti:![]()
![]()
![]()
Sopiii tulla pihalle katsomaan niin ei tarvii pähkäillä
![]()
![]()
![]()
Ja onhan se huomattavasti harvinaisempi kuin "normi" aero, joka sekin on harvinainen.
Edit: .. tai siis oletko sinä tuo myyjä etkä auton juuri ostanut henkilö?
Eli onkos tuo Italianmalli "korjattavissa" tehoiltaan isompaa Aeroa vastaavaksi tai vielä paremmaksi NG900- ja OG9-3:seen tarkoitetuilla virifirmojen lastuilla, vai onko kyseessä jonkinlainen väliinputoaja tässä mielessä?Suomik kirjoitti:
Käsittääkseni softa on täyspaineinen 2.0 / 185hp, samaa käytetty mm. ng900 ja vanhemmissa og9-3.
Marko A kirjoitti:On "korjattavissa". Mutta ominaisuuksiltaan siitä ei tule 2,3T vastaavaa, vaikka tehoja olisi enemmän. 2,3T ~ 350Nm@1950rpm ja 2,0T:n maksimiväännöt piikittää jonnekkin 3000rpm paikkeille.