Näinkin voi käydä
-
- "Aero"
- Viestit: 446
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 13:40
- Paikkakunta: Tuusula
Moro
Yritä vaatia hyvistystä Olarista huonosta työstä. Kuvauksesi perusteella voisi hyvinkin olla mahdollista saada muutana satku takaisin; toki pienen "väännön" jälkeen. Tarpeellinen muistus merkkihuoltojen osaamisesta, joukossa paljon hyviä ja asiansa osaavia, mutta tuo Länsiauto on kyllä surkea paikka monen mielestä.
9-5 Nordic
Yritä vaatia hyvistystä Olarista huonosta työstä. Kuvauksesi perusteella voisi hyvinkin olla mahdollista saada muutana satku takaisin; toki pienen "väännön" jälkeen. Tarpeellinen muistus merkkihuoltojen osaamisesta, joukossa paljon hyviä ja asiansa osaavia, mutta tuo Länsiauto on kyllä surkea paikka monen mielestä.
9-5 Nordic
MB 220 cdi A vm 2013
Näin kohtuullisen tuoreena saabistina tietysti kiinnostaisi kommentit myös muista huolloista ja niiden tasosta. Joka kaupungissa on varmasti olemassa hyviä ja huonoja huoltopaikkoja. Sattuvatko merkkihuollot sitten kuulumaan kumpaan kastiin lienee aivan tuurissaan.
Niin, olisikohan kenelläkään kokemusta esim. Kouvolan Laakkosesta, jossa tuota Saabia pitäisi kai huollossa käyttää...
Niin, olisikohan kenelläkään kokemusta esim. Kouvolan Laakkosesta, jossa tuota Saabia pitäisi kai huollossa käyttää...
------------------------------------
Audi A4 1,8t Quattro
Audi A4 1,8t Quattro
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
Tässä kun 9-5:lla(kin) vielä ajetaan, eli toisinsanoen ollaan merkkikorjaamojen jatkuvan rahastuksen kohteena noiden tyyppivikojen kanssa niin olin jo aikeissa kirjoittaa tähän pitkät tarinat omista kokemuksistani aiheena olevan "korjaamon" toiminnasta.
Se olisi kuitenkin vaikeata kertomatta "asioita niiden oikeilla nimillä" joka taas vaatisi käyttämään sellaisia ilmaisuja joista tässä maassa saa aika herkästi niinsanotusti "lakikirjasta päähän".
Jos nyt jotenkin sievästi kertoisin niin sanotaan vaikka että suuri osa tuolla käynneistä on päättynyt sellaisiin tunteisiin kuten järkytys, pöyristys ja viha. Osa toki johtuen siitä että ei ole ymmärtänyt itse pysyä riittävän skarppina joka hetki kulloisenkin asian edetessä.
Asiakkaan pienikin herpaantuminen tuolla johtaa helposti jopa satojen eurojen lisään laskun loppusummassa. Jotain hyvääkin siellä on, esim. Ossi K:n kanssa asioiden hoito sujuu yleensä mallikkaasti siinä asiakaspalvelussa.
Säästän lukijoita enemmältä paatokselta ja totean että jatkossa jokainen käyntini tuolla menee sillä kaavalla että:
1. JOka ainoa toimenpide mikä autooni tehdään selvitetään HINTOINEEN ETUKÄTEEN ennen korjausta.
2. Autoon ei tehdä MITÄÄN huollon/korjauksen yhtedyessä ilmenevää soittamatta ensin minulle jos se maksaa enemmän kuin 10 euroa.
3. Jos näistä huolimatta homma näyttää jotenkin epäilyttävältä niin auto takaisin pihalle ja aikalisä. Mulla on sitä varten 9000 että sillä voi hinata tuota teknolelua ja ajella ajonsa jos joku huipputekninen anturi on 9-5:ssä kasvattanut k*rvän otsaansa eikä anna auton liikkua niin kuin pitäisi.
Valitettavasti nämäkään eivät aina riitä vaan kuten Mustinkin tarinasta käy ilmi, autosta pitäisi vielä tietääkin enemmän kuin se korjaamo.
Suosittelen samaa kaavaa muillekin. Espoosta kun ei yksinkertaisesti voi lähteä tekemään jokaista pikkuremonttia Jyväskylään eikä Torek tee ihan kaikkea..
Se olisi kuitenkin vaikeata kertomatta "asioita niiden oikeilla nimillä" joka taas vaatisi käyttämään sellaisia ilmaisuja joista tässä maassa saa aika herkästi niinsanotusti "lakikirjasta päähän".
Jos nyt jotenkin sievästi kertoisin niin sanotaan vaikka että suuri osa tuolla käynneistä on päättynyt sellaisiin tunteisiin kuten järkytys, pöyristys ja viha. Osa toki johtuen siitä että ei ole ymmärtänyt itse pysyä riittävän skarppina joka hetki kulloisenkin asian edetessä.
Asiakkaan pienikin herpaantuminen tuolla johtaa helposti jopa satojen eurojen lisään laskun loppusummassa. Jotain hyvääkin siellä on, esim. Ossi K:n kanssa asioiden hoito sujuu yleensä mallikkaasti siinä asiakaspalvelussa.
Säästän lukijoita enemmältä paatokselta ja totean että jatkossa jokainen käyntini tuolla menee sillä kaavalla että:
1. JOka ainoa toimenpide mikä autooni tehdään selvitetään HINTOINEEN ETUKÄTEEN ennen korjausta.
2. Autoon ei tehdä MITÄÄN huollon/korjauksen yhtedyessä ilmenevää soittamatta ensin minulle jos se maksaa enemmän kuin 10 euroa.
3. Jos näistä huolimatta homma näyttää jotenkin epäilyttävältä niin auto takaisin pihalle ja aikalisä. Mulla on sitä varten 9000 että sillä voi hinata tuota teknolelua ja ajella ajonsa jos joku huipputekninen anturi on 9-5:ssä kasvattanut k*rvän otsaansa eikä anna auton liikkua niin kuin pitäisi.
Valitettavasti nämäkään eivät aina riitä vaan kuten Mustinkin tarinasta käy ilmi, autosta pitäisi vielä tietääkin enemmän kuin se korjaamo.
Suosittelen samaa kaavaa muillekin. Espoosta kun ei yksinkertaisesti voi lähteä tekemään jokaista pikkuremonttia Jyväskylään eikä Torek tee ihan kaikkea..
9000CS 2,3
Tämän postauksen jatkeeksi varmaan käynee oma tarinani hihnasta..
Vein aeron 90 tonnin huoltoon ja mainitsin viedessäni, että hihna tai hihnapyörä kihnuttaa ja että vaihtakaa se ja tarvittaessa ne ohjainrullat.
Kun hain auton huollosta, niin eivät olleet koskeneet hihnaan ja sanoivat, että ääni tulee vesipumpusta. Se pitäisi vaihtaa (450 euroa töineen).
Päätin vaihtaa vesipumpun (tyhmä kun olin, enkä tutkinut tarkemmin) PCS:ltä tilaamaani tarvikepumppuun ja yhden perjantai-illan työn jälkeen pumppu oli vaihdettu, mutta sama kitinä jatkui. Suihkutin sitten kokeeksi vähän silikonia yhteen hihnapyörään ja ääni katosi (joo, tää ois pitäny tehä ekana, mutta luotin asiantuntevaan merkkihuoltoon). Eli varmaankin olis ääni hävinny, ku olisivat heti vaihtaneet sen hihnan ja pyörät.
Mutta eipä tää mitään... Nyt sitten puolen vuoden jälkeen huutaa se tarvikepumppu!! Ääni alkaa nyt olemaan sellainen, että pumppu pitää vaihtaa pikimmiten. Arvatkaa syökö miestä... Uuden pumpun tosin saan varmaan Rikulta, mutta en taida viitsiä enää laittaa tarviketta.
Eli ei kannata ihan ekana luottaa merkkilliikkeenkään neuvoihin.
Vein aeron 90 tonnin huoltoon ja mainitsin viedessäni, että hihna tai hihnapyörä kihnuttaa ja että vaihtakaa se ja tarvittaessa ne ohjainrullat.
Kun hain auton huollosta, niin eivät olleet koskeneet hihnaan ja sanoivat, että ääni tulee vesipumpusta. Se pitäisi vaihtaa (450 euroa töineen).
Päätin vaihtaa vesipumpun (tyhmä kun olin, enkä tutkinut tarkemmin) PCS:ltä tilaamaani tarvikepumppuun ja yhden perjantai-illan työn jälkeen pumppu oli vaihdettu, mutta sama kitinä jatkui. Suihkutin sitten kokeeksi vähän silikonia yhteen hihnapyörään ja ääni katosi (joo, tää ois pitäny tehä ekana, mutta luotin asiantuntevaan merkkihuoltoon). Eli varmaankin olis ääni hävinny, ku olisivat heti vaihtaneet sen hihnan ja pyörät.
Mutta eipä tää mitään... Nyt sitten puolen vuoden jälkeen huutaa se tarvikepumppu!! Ääni alkaa nyt olemaan sellainen, että pumppu pitää vaihtaa pikimmiten. Arvatkaa syökö miestä... Uuden pumpun tosin saan varmaan Rikulta, mutta en taida viitsiä enää laittaa tarviketta.
Eli ei kannata ihan ekana luottaa merkkilliikkeenkään neuvoihin.
TjK #1480
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Pitää varmaan "kantaa kortensa kekoon" tähän asiaan, vaikka se koskeekin 9-3SS:ää.
Käytin 9-3SS:n viime viikolla Mustin mainitsemassa liikkeessä tarkoituksena vaihtaa auton Infotainment -systeemi ICM1:stä ICM2:een.
Olarin sähkäri oli tuolloin lomalla, joten ei auttanut muu kuin kääntyä pikahuollon puoleen.
Otettiin autossa ollut Infotainment irti (ensin Tech2:sta ja sitten fyysinen irroitus), laitettiin uusi paikalleen ja alettiin ohjelmoimaan sitä.
Pikahuollon kundi pisti Tech2:een tarvittavat asetukset, mutta sen lisäksi nimim. "Bob" oli onneksi kertonut minulle, että Tech2:n avulla auton väyläjärjestelmälle pitää vielä kertoa, että nyt autossa on kiinni omalla näytöllä varustettu ICM2 ICM1:n sijaan. Onneksi sain tuon tiedon, sillä pikahuollon kaveri ei tiennyt sitä. Sitten loppuen lopuksi löydettiin tuo asetus Tech2:n valikosta ja saatiin asia kuntoon.
OK, sitten kun kaikki näytti olevan selvää, maksoin laskun pois (tai oikeastaan se meni meidän firman suoraveloitukseen). 35 euroa Infotainmentin vaihtamisesta.
Kun käynnistin auton ja lähdin ajamaan pois, tuli SIDin näyttöön mitä ihmeellisimpiä vikakoodeja: "Oil pressure low, turn off the engine now" ja "Due to engine overheating, ACC is turned off" jne.
Ajoin auton takaisin, jonka jälkeen pikahuollon kaveri alkoi etsimään vikaa. Kävi antureita läpi ym. ja yritti uudelleenasettaa ICM2:sta 9-3SS:n väyläjärjestelmään. Loppuen lopuksi, kun kaverin keinot ehtyivät, hän meni kysymään neuvoa Olarin korjaamopäälliköltä. No eipä siitä ollut apua, sillä 9-3SS:n väyläjärjestelmän "salat" tiesi vain se firman yksi ja ainoa sähkäri, joka oli kesälomalla. Kerroin pikahuollon kaverille, että ICM2:een pitäisi mitä todennäköisimmin päivittää softa. Kaveri vastasi siihen, että ei ala tekemään sitä, koska oli aikaisemmin päivittänyt jonkun Opelin hilavitkuttimen softaa ja se oli mennyt täysin p*rs**ll**n.
Ei siinä sitten auttanut muuta kuin laittaa vanha ICM1 kiinni ja "techittää" se. Ja nyt pitäisi sitten (kunhan löytyisi aikaa) käydä laitattamassa tuo ICM2 kiinni, kun sähkäri on palannut lomaltaan. PCS:llä ei valitettavasti ole Tech2:een 9-3SS:n korttia, joten heidänkään palveluksiaan ei valitettavasti voi tässä asiaa hyödyntää.
Mutta aika uskomatonta, että Saabin sähkölaitteiden tietämys on tuonkin kokoisessa firmassa yhden miehen takana
Mitäs sitten, jos kyseinen kaveri on poissa, pitkällä työkyvyttömyys-/sairaslomalla tai jopa menehtyy tapaturmaisesti? Mitenkäs sitten nuo asiat hoidetaan tuolla huollossa?
Ai niin, ja huolimatta tuosta sekoilusta firmamme joutui maksamaan sen 35 euroa (for nothing!)
Käytin 9-3SS:n viime viikolla Mustin mainitsemassa liikkeessä tarkoituksena vaihtaa auton Infotainment -systeemi ICM1:stä ICM2:een.
Olarin sähkäri oli tuolloin lomalla, joten ei auttanut muu kuin kääntyä pikahuollon puoleen.
Otettiin autossa ollut Infotainment irti (ensin Tech2:sta ja sitten fyysinen irroitus), laitettiin uusi paikalleen ja alettiin ohjelmoimaan sitä.
Pikahuollon kundi pisti Tech2:een tarvittavat asetukset, mutta sen lisäksi nimim. "Bob" oli onneksi kertonut minulle, että Tech2:n avulla auton väyläjärjestelmälle pitää vielä kertoa, että nyt autossa on kiinni omalla näytöllä varustettu ICM2 ICM1:n sijaan. Onneksi sain tuon tiedon, sillä pikahuollon kaveri ei tiennyt sitä. Sitten loppuen lopuksi löydettiin tuo asetus Tech2:n valikosta ja saatiin asia kuntoon.
OK, sitten kun kaikki näytti olevan selvää, maksoin laskun pois (tai oikeastaan se meni meidän firman suoraveloitukseen). 35 euroa Infotainmentin vaihtamisesta.
Kun käynnistin auton ja lähdin ajamaan pois, tuli SIDin näyttöön mitä ihmeellisimpiä vikakoodeja: "Oil pressure low, turn off the engine now" ja "Due to engine overheating, ACC is turned off" jne.
Ajoin auton takaisin, jonka jälkeen pikahuollon kaveri alkoi etsimään vikaa. Kävi antureita läpi ym. ja yritti uudelleenasettaa ICM2:sta 9-3SS:n väyläjärjestelmään. Loppuen lopuksi, kun kaverin keinot ehtyivät, hän meni kysymään neuvoa Olarin korjaamopäälliköltä. No eipä siitä ollut apua, sillä 9-3SS:n väyläjärjestelmän "salat" tiesi vain se firman yksi ja ainoa sähkäri, joka oli kesälomalla. Kerroin pikahuollon kaverille, että ICM2:een pitäisi mitä todennäköisimmin päivittää softa. Kaveri vastasi siihen, että ei ala tekemään sitä, koska oli aikaisemmin päivittänyt jonkun Opelin hilavitkuttimen softaa ja se oli mennyt täysin p*rs**ll**n.
Ei siinä sitten auttanut muuta kuin laittaa vanha ICM1 kiinni ja "techittää" se. Ja nyt pitäisi sitten (kunhan löytyisi aikaa) käydä laitattamassa tuo ICM2 kiinni, kun sähkäri on palannut lomaltaan. PCS:llä ei valitettavasti ole Tech2:een 9-3SS:n korttia, joten heidänkään palveluksiaan ei valitettavasti voi tässä asiaa hyödyntää.
Mutta aika uskomatonta, että Saabin sähkölaitteiden tietämys on tuonkin kokoisessa firmassa yhden miehen takana

Ai niin, ja huolimatta tuosta sekoilusta firmamme joutui maksamaan sen 35 euroa (for nothing!)

#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Tähän mennessä olen käynyt hoitamassa lähes kaikki ongelmat Olarin Länsiautossa kun lähellä kerran asutaan. Tähän mennessä kaikki on mennyt suuremmitta ongelmitta, mutta esim. avon katonkorjaus (kallis!!) sisälsi lähinnä vain nesteen lisäyksen ja ilmoituksen, että jotkut hydraulimoottorit pitäisi vaihtaa (1300 euroa) kun ne vuotavat. No en ole vaihtanut vaan ajetaan sen aikaa kun katto toimii. Ja katto toimii korjauksen jälkeen niin, että takaikkuna nousee hetken ja sitten näyttö herjaa, että "soft top failure" sen jälkeen pitää rukata nostonappia kerran niin katto laskee kokonaan. Eli homma toimii, mutta ei niinkuin pitäisi. Avosaabeissa on se ongelma, että ainakin Olarin Länsiautossa on kuulemma vain yksi expertti, joka osaa avosaabit. En tiedä oliko nyt sama heppu kyseessä, mutta kunpa löytyisi Suomesta joku asiantuntija, joka hoitaisi saman homman ja varman päälle.
Noista Mustin kertomuksista heränneenä aion huollattaa autot tästä lähtien PCS:llä. Pikkuongelmissa toki pitää käyttää alueen Saab-huoltoja, mutta erittäin tyytyväisenä PCS:n palveluihin kaikki isommat huollot ja erikoishommat hoidetaan vastaisuudessa siellä.
Ja lopuksi vinkki PCS:lle. Kun hyvä maineenne alkaa leviämään entisestäänkin ja tarvetta on yrityksen laajentamiselle niin palkatkaa yksi motivoitunut Saab-asiantuntija ja avatkaa sivutoimipiste tänne Etelä-Suomeen. Täältä kyllä löytyy muutama Saab-korjaaja, mutta se on liian vähän sellaiselle, joka maksaa hommat omasta pussistaan.
PS. Jyväskylään on matkaa täältä etelästä, mutta autoreissuun voi samalla yhdistää sopivasti karkkitehtaalla käymisen
Noista Mustin kertomuksista heränneenä aion huollattaa autot tästä lähtien PCS:llä. Pikkuongelmissa toki pitää käyttää alueen Saab-huoltoja, mutta erittäin tyytyväisenä PCS:n palveluihin kaikki isommat huollot ja erikoishommat hoidetaan vastaisuudessa siellä.
Ja lopuksi vinkki PCS:lle. Kun hyvä maineenne alkaa leviämään entisestäänkin ja tarvetta on yrityksen laajentamiselle niin palkatkaa yksi motivoitunut Saab-asiantuntija ja avatkaa sivutoimipiste tänne Etelä-Suomeen. Täältä kyllä löytyy muutama Saab-korjaaja, mutta se on liian vähän sellaiselle, joka maksaa hommat omasta pussistaan.
PS. Jyväskylään on matkaa täältä etelästä, mutta autoreissuun voi samalla yhdistää sopivasti karkkitehtaalla käymisen

Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
Golf Gti 320 -14
Yhdyn tähän ajatukseen 100%:sti ! Itsellä vakaa aikomus tulevaisuudessa käyttää menopeliä kaikissa suuremmissa remonteissa PCS:llä (nyt viimeksi juuri alustaremontti). Sen verran vakuuttavaa oli ko. liikkeen toiminta.HMK kirjoitti:Ja lopuksi vinkki PCS:lle. Kun hyvä maineenne alkaa leviämään entisestäänkin ja tarvetta on yrityksen laajentamiselle niin palkatkaa yksi motivoitunut Saab-asiantuntija ja avatkaa sivutoimipiste tänne Etelä-Suomeen. Täältä kyllä löytyy muutama Saab-korjaaja, mutta se on liian vähän sellaiselle, joka maksaa hommat omasta pussistaan.
PS. Jyväskylään on matkaa täältä etelästä, mutta autoreissuun voi samalla yhdistää sopivasti karkkitehtaalla käymisen
Normaalit huollot joutuu teettämään täällä Etelä-Suomen puolella jollakin pajalla. Ei merkkiliikkeessä tosin.
Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Selvä markkinarako PCS:lle tai jollekin muulle osaajalle pääkaupunkiseudulla. Mun piti kiireellä häivyttää oma 00 Aerowagon pihasta kun tajusin että pitäs itse opiskella koko auto ja selvittää lähteet varaosille. Minä pysyn kaukana 9-5:stä ennen kuin pääkaupunkiseudulle saadaan oikea autokorjaamo tai sitten aikaa ja lähdetietoa opiskella koko auto itselle haltuun.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Jos olisit lähtenyt Trollhättaniin Saab -festareille, niin olisit saanut SDCC Outletista pilkkahintaan OG9-3 Cabin toimivan "kattopaketin"HMK kirjoitti:Tähän mennessä olen käynyt hoitamassa lähes kaikki ongelmat Olarin Länsiautossa kun lähellä kerran asutaan. Tähän mennessä kaikki on mennyt suuremmitta ongelmitta, mutta esim. avon katonkorjaus (kallis!!) sisälsi lähinnä vain nesteen lisäyksen ja ilmoituksen, että jotkut hydraulimoottorit pitäisi vaihtaa (1300 euroa) kun ne vuotavat. No en ole vaihtanut vaan ajetaan sen aikaa kun katto toimii. Ja katto toimii korjauksen jälkeen niin, että takaikkuna nousee hetken ja sitten näyttö herjaa, että "soft top failure" sen jälkeen pitää rukata nostonappia kerran niin katto laskee kokonaan. Eli homma toimii, mutta ei niinkuin pitäisi. Avosaabeissa on se ongelma, että ainakin Olarin Länsiautossa on kuulemma vain yksi expertti, joka osaa avosaabit. En tiedä oliko nyt sama heppu kyseessä, mutta kunpa löytyisi Suomesta joku asiantuntija, joka hoitaisi saman homman ja varman päälle.

Totta. Mutta jos haluaa autolleen muutakin kuin valohoitoa, niin kannattaa käydä PCS:llä. Ja se Pandan tehtaanmyymäläkään ei ole kaukana PCS:stä. Itse asiassa tuo tehtaanmyymälä on ainoastaan junaradan toisella puolella meidän firman JKL:n (=Vaajakosken) toimistostamme, joten siellä tulee käytyä lähes joka kerta, kun käyn JKL:ssäHMK kirjoitti:PS. Jyväskylään on matkaa täältä etelästä, mutta autoreissuun voi samalla yhdistää sopivasti karkkitehtaalla käymisen

P.S. Ja puolisoa/tyttöystävää voi ilahduttaa Puttipajan tuotteilla, sillä kyseisen puljun tehtaanmyymälä löytyy myös läheltä

#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Arvaa HARMITTAAKO, että en lähtenyt reissuun kun olen kuullut mitä sieltä sai mm. kojetaulupaneeleita, penkkejä jne.
Nyt kun on hankittu tuollainen käyttöauto niin tarvetta Trollhättanin kamalle olisi.
Jos pippalot järjestetään myös ensi vuonna niin sinne tulen kyllä varmasti!

Jos pippalot järjestetään myös ensi vuonna niin sinne tulen kyllä varmasti!
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
Golf Gti 320 -14
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Vasta 2009 seuraavat saab-bakkanaalit TrollhättanissaHMK kirjoitti: Jos pippalot järjestetään myös ensi vuonna niin sinne tulen kyllä varmasti!

-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
No tätähän tämä aina on. Joku ei kykene/viitsi/jaksa lähteä festareille ja jää paitsi melko kohtuuhintaisista osistaHMK kirjoitti:Arvaa HARMITTAAKO, että en lähtenyt reissuun kun olen kuullut mitä sieltä sai mm. kojetaulupaneeleita, penkkejä jne. Nyt kun on hankittu tuollainen käyttöauto niin tarvetta Trollhättanin kamalle olisi.
Jos pippalot järjestetään myös ensi vuonna niin sinne tulen kyllä varmasti!

Mutta toisaalta: tänään napsahti postiluukusta festarien aikainen VISA -lasku. No huh huh



#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Re: Näinkin voi käydä
Anteeksi tyhmyyteni, mutta mikäs paja tämä PCS oikein on? Ja missä päin?Musti kirjoitti: ps.
Katsastin auton olarintunarien ja PCS:n välillä huhtikuussa. Inssin ropeloidessa takapyöriä, kysäsin onko pahastikin väljää; huolto on jo tilattu. Arvatkaa oliko.
Kun Katajalla näyttää sairis jatkuvan, niin viimeksi käytin keväällä Torek-autossa omani. Suosittelun arvoinen paikka. Olarista ei ole itsellänikään yhtään positiivista kokemusta.