Kerroppa sitten kun oot saanut sen paikalleen, että miten isolla modaamisella meni CS:n keulalle...j0ne kirjoitti:Mulla on tilauksessa samanlainen cooleri =)
Uutta solmua tonnari aeroon
Saab 99 cc t8 IC APC -78, Saab 9-3t SE -01 (vaimon), V60 D3 -11
EXät: 99 T16 ic Airflow -83, 99 -82, 9-5 Wagon 2,3t -00, 9000 AERO -97, 9000 CS 2,0i -92, 99 -84
EXät: 99 T16 ic Airflow -83, 99 -82, 9-5 Wagon 2,3t -00, 9000 AERO -97, 9000 CS 2,0i -92, 99 -84
Siellä se IC nyt on =)
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... c&start=45
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... c&start=45
Re: Uutta solmua tonnari aeroon
Nostan vanhaa aihetta ylös ja kysyn ahdin n00bina, että onko mitään ahdinta joka menee T25 laippaan pakosarjassa, sopii DPhen myös ja öljynpaluu kanssa sopiva?
Tuohon 2.3T tonnariin katselen uutta parempaa tai saman tasoista ahdinta, kun joku päivä varmaan tuo nykyinen ahdin voi sanoa sopimuksen irti.
Piti tulla Englannista vähän ajettu garrett25, mutta myyjä teki oharit.
-Hessu-
Tuohon 2.3T tonnariin katselen uutta parempaa tai saman tasoista ahdinta, kun joku päivä varmaan tuo nykyinen ahdin voi sanoa sopimuksen irti.
Piti tulla Englannista vähän ajettu garrett25, mutta myyjä teki oharit.
-Hessu-
Re: Uutta solmua tonnari aeroon
Taitaa olla semmonen mod t25/28 ainut semmonen. Mitsun ahdin eri öljynpaluulla? Ja useimmissa muissa muuten sopivissa v-band downpipe kiinnitys....
Garrett TB25/28
In short: Bolt-on replacement turbocharger upgrade for output up to 300 hp.
For whom: For those seeking performance beyond the capabilities of the T25 with a 100% bolt-on install!
Price: 6 980.00 SEK (excl. VAT)
Re: Uutta solmua tonnari aeroon
Lienee turha kertoa ( koska olet varmaankin tiedostanut tämän ) , mutta kerron sen kuitenkin ; alustan laittaminen kuntoon ( iskarit , jouset , puslat , jarrut etc, ) vastaa ainakin 50 heppaa ja on koko ajan käytössä.
Re: Uutta solmua tonnari aeroon
Hetkonen? Tuo tehoja lisää? Tarkoittanet että tuo tehontarvetta lisää?AnttiR kirjoitti:Lienee turha kertoa ( koska olet varmaankin tiedostanut tämän ) , mutta kerron sen kuitenkin ; alustan laittaminen kuntoon ( iskarit , jouset , puslat , jarrut etc, ) vastaa ainakin 50 heppaa ja on koko ajan käytössä.
Oman kokemuksen mukaan laittamalla alustan kuntoon, autostasi tuntuu kadonneen vähintään 50 heppaa ja tarvitsee piristystä konehuoneen puolelle, kun auto pysyy sen hetkisillä tehoilla tiessä luvattomankin hyvin.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Re: Uutta solmua tonnari aeroon
Jotenkin mä luen tosta rivien välistä et joku taitaa tykätä uusista 26mm vakaimistaanAnttiR kirjoitti:Lienee turha kertoa ( koska olet varmaankin tiedostanut tämän ) , mutta kerron sen kuitenkin ; alustan laittaminen kuntoon ( iskarit , jouset , puslat , jarrut etc, ) vastaa ainakin 50 heppaa ja on koko ajan käytössä.

Mutta joo mainosta vaan, huomenna kun selkäs käännät, on ne jo mun aut**...joku pölliny


Re: Uutta solmua tonnari aeroon
Kyllä vain,
Jarrut on päivitetty paremmilla paloilla, uritetuilla levyillä ja teräspunosletkuilla.
Alustasarjakin autosta löytyy.
Puslia uusittu, mutta ei kovempiin.
Onko tuolle yllä mainitulle hybridille joku osanumero tms, jolla voisi vaikka kysellä turboja myyvistä firmoista tai laittaa ilmoa klubbenin sivuille Suomeen ja Ruåtsiin.
-Hessu-
Jarrut on päivitetty paremmilla paloilla, uritetuilla levyillä ja teräspunosletkuilla.
Alustasarjakin autosta löytyy.
Puslia uusittu, mutta ei kovempiin.
Onko tuolle yllä mainitulle hybridille joku osanumero tms, jolla voisi vaikka kysellä turboja myyvistä firmoista tai laittaa ilmoa klubbenin sivuille Suomeen ja Ruåtsiin.
-Hessu-
Re: Uutta solmua tonnari aeroon
T25/T28 hybridiä ei kannata laittaa josset saa joltakin ilmaseks. Aeron 15T tai 15T kairattuna isommalle siivelle esim 19T lienee paras bolt-on vaihtoehto.hessu75 kirjoitti:Kyllä vain,
Jarrut on päivitetty paremmilla paloilla, uritetuilla levyillä ja teräspunosletkuilla.
Alustasarjakin autosta löytyy.
Puslia uusittu, mutta ei kovempiin.
Onko tuolle yllä mainitulle hybridille joku osanumero tms, jolla voisi vaikka kysellä turboja myyvistä firmoista tai laittaa ilmoa klubbenin sivuille Suomeen ja Ruåtsiin.
-Hessu-
Harkita voi myös että vaihdat vanhan tonnarin T3 pakosarjan ja siihen T3/4 hybridin. Noita pakosarjoja on ollu speedpartsin poistomyynnissä kohtuu halvalla.
Re: Uutta solmua tonnari aeroon
ja noita pakosarjoja on täälläkin romutorilla silloin tällöin aina tarjolla
Yamaha FZ1-N -08
Re: Uutta solmua tonnari aeroon
Hook:Oman kokemuksen mukaan laittamalla alustan kuntoon, autostasi tuntuu kadonneen vähintään 50 heppaa ja tarvitsee piristystä konehuoneen puolelle, kun auto pysyy sen hetkisillä tehoilla tiessä luvattomankin hyvin.
Voihan sen noinkin ajatella. Musta vaan on kivempi katella edessä olevaa maisemaa tuulilasin läpi kuin sivuikkunasta...
Taitaa olla nopempi tapakin edetä.
Saapasi:Mutta joo mainosta vaan, huomenna kun selkäs käännät, on ne jo mun aut**...joku pölliny
Kuule tahmatassu , pidä näppisi loitolla mun autosta ja muutoinkin pysy kaukana - kuolaat sen kuitenkin märäksi.
26mm vakaajat ovat paremmat kuin uskalsin kuvitellakkaan. Asentaminen oli vaan " pikkuisen" työläs ja aika vievä.
Voihan sen noinkin ajatella. Musta vaan on kivempi katella edessä olevaa maisemaa tuulilasin läpi kuin sivuikkunasta...
Taitaa olla nopempi tapakin edetä.
Saapasi:Mutta joo mainosta vaan, huomenna kun selkäs käännät, on ne jo mun aut**...joku pölliny

Kuule tahmatassu , pidä näppisi loitolla mun autosta ja muutoinkin pysy kaukana - kuolaat sen kuitenkin märäksi.
26mm vakaajat ovat paremmat kuin uskalsin kuvitellakkaan. Asentaminen oli vaan " pikkuisen" työläs ja aika vievä.
Re: Uutta solmua tonnari aeroon
paljonko jouduit maksamaan asennuksesta merkkiliikkeeseen? Saithan aikasi kulumaan asennuksen ajan?AnttiR kirjoitti: 26mm vakaajat ovat paremmat kuin uskalsin kuvitellakkaan. Asentaminen oli vaan " pikkuisen" työläs ja aika vievä.
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
Remonttiapua saabisteille!
Re: Uutta solmua tonnari aeroon
Hyvä ystäväni ( ellei peräti paras ) Hane_81. Kiitos viestistäsi . Se ilahdutti minua kovin , kuten aikaisemmatkin sinun kirjoittamat viestit.
Sain aikani kulumaan oikein hyvin , koska käteni oli rasvassa ( sinun pitää lukea ja ymmärtää tämä niin , että asensin niitä kaverin kanssa ). Aikaa meni pähkäilyineen n. 8 tuntia eikä ollut merkkiliike.
Toivottavasti voit hyvin ja muista pestä hampaasi iltaisin.
Kirjoitellaan
Sain aikani kulumaan oikein hyvin , koska käteni oli rasvassa ( sinun pitää lukea ja ymmärtää tämä niin , että asensin niitä kaverin kanssa ). Aikaa meni pähkäilyineen n. 8 tuntia eikä ollut merkkiliike.
Toivottavasti voit hyvin ja muista pestä hampaasi iltaisin.
Kirjoitellaan

Re: Uutta solmua tonnari aeroon
Ei mutta hieno homma, että olet ripustanut silkkihansikkaat naulaan!AnttiR kirjoitti:Hyvä ystäväni ( ellei peräti paras ) Hane_81. Kiitos viestistäsi . Se ilahdutti minua kovin , kuten aikaisemmatkin sinun kirjoittamat viestit.
Sain aikani kulumaan oikein hyvin , koska käteni oli rasvassa ( sinun pitää lukea ja ymmärtää tämä niin , että asensin niitä kaverin kanssa ). Aikaa meni pähkäilyineen n. 8 tuntia eikä ollut merkkiliike.
Toivottavasti voit hyvin ja muista pestä hampaasi iltaisin.
Kirjoitellaan
Foxbody turbo
Re: Uutta solmua tonnari aeroon
Japso: Ei mutta hieno homma, että olet ripustanut silkkihansikkaat naulaan!
En laittanut niitä naulaan , vaan vaimon pestyä ne , lähetän ne sulle takaisin.
Kiitos lainasta !
En laittanut niitä naulaan , vaan vaimon pestyä ne , lähetän ne sulle takaisin.
Kiitos lainasta !